Skravletråd August 2016

Sitter og prøver å samle energi til å ta en kjøkkeninnsats, det ble visst ikke gjort i går.

Mellomste våknet tidlig. Jeg har sagt at på turdager må hun leveres tidlig, for i går kom vi ca ni og da var de igang med å kle på. I tide til morgensamling 8.30 skal hun leveres, det fungerer bedre for henne. Men det var jo ikke nødvendig å stå opp klokka seks likevel....
Vi drar om en halvtime tebker jeg, så jeg rekker å vaske opp...

Så fint om det FAKTISK blir gjort.

Siden mellomste fikk se fargeprøvene og fikk vite hva det er forventer hun maling av rom. Hun kan hjelpe til å tømme det hun, ta ut klærene sine og lekene. Og sove hos storebror blir som å overnatte gøy det! Men skal hun sove på sitt eget rom i morgen? JA, vennen, i mange dager enda!
Hehe, ikke lett det der:P

I dag kommer jeg til å være veldig trøtt!!

Jeg har ikke sovet siden ca 4.30

Hun sovner jo. Men våkner før jeg rekker gjøre det samme!
Omtrent litt før den tid jeg sovna :( kort natt på oss begge altså

God morgen:-). Tidlig her idag også. Begge 2 våknet ila natten, lillebror fordi han ville ha mat og storebror fordi han ville ligge i armkroken min:-). Og begge våknet samtidig:-)
Greit de er sykronisert sånn sett :p

Jeg og lillemor var hos legen idag, deretter på sykehuset. De ville ha røntgen og blodprøver. Stakars lille, slitsomt med lang dag. Mistenker mykoplasma lungebetennelse eller kikhoste. Enda hun er vaksinert
Uff, håper ikke det stemmer:(
God bedring!

Greit de er sykronisert sånn sett :p
Sant det:-). Ulempen er at jeg ikke klarer å amme samtidig som jeg har storebror liggende i armkroken men han var heldigvis fornøyd så lenge han fikk ligge på armen ved siden av lillebror igjen en liten stund før han sovnet:-)

Ja da er det bare begynne ;)

Jeg vet jo eventuelt hvilken astmamedisin jeg har best effekt av og har mulighet til å få tak i med skriv fra egyptisk lege, noen fordeler må man jo ha :p
Men glad jeg har muligheten, vet hva som er grunnen til astmaanfallene og kan prøve å unngå dem så mye som mulig :)
Hadde jeg hatt vanlig astma så hadde jeg nok gjort det for lenge siden

Back
Topp