Skravletråd August 2016

Jo bak et litt forvokst tre, men jeg så det når jeg kom ut, men tenkte ikke over det når jeg gikk ut av bilen :( Så er jo litt min feil å :(
Så kjedelig :(
Men burde jo bli godt informert om slike ting!

Jeg og lillemor var hos legen idag, deretter på sykehuset. De ville ha røntgen og blodprøver. Stakars lille, slitsomt med lang dag. Mistenker mykoplasma lungebetennelse eller kikhoste. Enda hun er vaksinert
Kan dessverre fortsatt bli syk selvom man er vaksinert selvom det er veldig sjeldent.
Ei på termingruppen til snuppa fikk mykoplasma lungebetennelse mener jeg, ekkelt når det er sånn :(

Du får høre med legen, når jeg fikk min diagnose måtte jeg på tredemølle med div greier for å sjekke lungekapasitet uten medisin så med, men lenge siden så vet ikke hvordan de gjør det nå.

Kan være greit å bli testet om man sliter med det
Må på mølle her også

Kan dessverre fortsatt bli syk selvom man er vaksinert selvom det er veldig sjeldent.
Ei på termingruppen til snuppa fikk mykoplasma lungebetennelse mener jeg, ekkelt når det er sånn :(
Ja, desverre er det jo ingen garanti. Vi skal følge med på tilstand, og kontakte lege igjen om hun blir verre. Får bare passe på.

Må på mølle her også
Ja da er det bare begynne ;)

Jeg vet jo eventuelt hvilken astmamedisin jeg har best effekt av og har mulighet til å få tak i med skriv fra egyptisk lege, noen fordeler må man jo ha :p
Men glad jeg har muligheten, vet hva som er grunnen til astmaanfallene og kan prøve å unngå dem så mye som mulig :)

I dag kommer jeg til å være veldig trøtt!!

Jeg har ikke sovet siden ca 4.30

Hun sovner jo. Men våkner før jeg rekker gjøre det samme!

God morgen:-). Tidlig her idag også. Begge 2 våknet ila natten, lillebror fordi han ville ha mat og storebror fordi han ville ligge i armkroken min:-). Og begge våknet samtidig:-)

Back
Topp