Så kjedeligJo bak et litt forvokst tre, men jeg så det når jeg kom ut, men tenkte ikke over det når jeg gikk ut av bilenSå er jo litt min feil å
![]()
Men burde jo bli godt informert om slike ting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligJo bak et litt forvokst tre, men jeg så det når jeg kom ut, men tenkte ikke over det når jeg gikk ut av bilenSå er jo litt min feil å
![]()
Haha tror jeg må se den reklamenEr ille helt sikker på hva jeg syns om den nye Telenor reklamen.
De har noe som heter swop og kjøper du ny mobil hos dem får du forsikring og knust skjerm på kjøpet.
Jeg personlig foretrekker en mobil med hel skjerm, jeg![]()
![]()
Kan dessverre fortsatt bli syk selvom man er vaksinert selvom det er veldig sjeldent.Jeg og lillemor var hos legen idag, deretter på sykehuset. De ville ha røntgen og blodprøver. Stakars lille, slitsomt med lang dag. Mistenker mykoplasma lungebetennelse eller kikhoste. Enda hun er vaksinert
Hvilken farge da?Det skal nok bli det denne gangen!
Det har viHåper alle har hatt en fin dag![]()
Må på mølle her ogsåDu får høre med legen, når jeg fikk min diagnose måtte jeg på tredemølle med div greier for å sjekke lungekapasitet uten medisin så med, men lenge siden så vet ikke hvordan de gjør det nå.
Kan være greit å bli testet om man sliter med det
Ja, desverre er det jo ingen garanti. Vi skal følge med på tilstand, og kontakte lege igjen om hun blir verre. Får bare passe på.Kan dessverre fortsatt bli syk selvom man er vaksinert selvom det er veldig sjeldent.
Ei på termingruppen til snuppa fikk mykoplasma lungebetennelse mener jeg, ekkelt når det er sånn![]()
Ja enig i det, altså de ansatte burde kanskje informert om det når hun flyttet innSå kjedelig![]()
Men burde jo bli godt informert om slike ting!
Ho hoEr ille helt sikker på hva jeg syns om den nye Telenor reklamen.
De har noe som heter swop og kjøper du ny mobil hos dem får du forsikring og knust skjerm på kjøpet.
Jeg personlig foretrekker en mobil med hel skjerm, jeg![]()
![]()
Ja da er det bare begynneMå på mølle her også
Håper hun snart blir bedre ❤Ja, desverre er det jo ingen garanti. Vi skal følge med på tilstand, og kontakte lege igjen om hun blir verre. Får bare passe på.
Ja, også passe på at skiltet er godt synlig, utrolig dyr feil!Ja enig i det, altså de ansatte burde kanskje informert om det når hun flyttet inn![]()
Trolig tre vegger lys rosa og en sterk lilla. Jeg ønsker å moderere hvor mørk lilla, da. Hun valgte mørkHvilken farge da?
Og da er nettene bedre?Sover 1. Tok en uke med kamp for å få henne tid. Men nattas våknenheter tilsa at hun sov for mye på dag. Så nå er det en![]()
Joda, men dere reiser jo ikke dit hver dagLangt nok i grunn
Minste her fikk også hjelp av kiropraktorHåper også det. Ble en del gråt i ettermiddag men virker som han har roet seg nå
. Ligger i armene mine og sover❤