NEIDA vi gjør ikke det Men noen mener tydeligvis vi gjør detMen dere svarer jo ikke på alt og er man inne her litt skjønner man fort at folk har en dialog fordi de faktisk blir kjent og da renner innleggene på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NEIDA vi gjør ikke det Men noen mener tydeligvis vi gjør detMen dere svarer jo ikke på alt og er man inne her litt skjønner man fort at folk har en dialog fordi de faktisk blir kjent og da renner innleggene på
Ha ha samme herSer den
Husker før jeg entret skravletråden jeg ikke fatta åssen man fikk så mye innlegg. Men jeg skriver ikke for innlegg nå. De kommer jo automatisk her. Henger her for det er gøy og vi snakker om mye rart og nyttig. Herlig gjeng så innleggene går fort![]()
Takk vare på deg selv ♡Egentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.
Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
Ga seg ikke men vi har kommet oss avgårdeSånt er kjedelig, er da man må forte seg eller håpe det snart gir seg![]()
Egentlig ikkeIkke lenge til det da![]()
Og alle hos deg gleder seg til det eller?
Hva endte du opp med?Egentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.
Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
Greit for meg det daNordmenn har for god råd![]()
Ja noen fra oktober dessverre.NEIDA vi gjør ikke det Men noen mener tydeligvis vi gjør det
Godt det da ihvertfallGa seg ikke men vi har kommet oss avgårde
Vi savna deg ogsåTakk, jeg savna dere![]()
Å det også ja.Ja noen fra oktober dessverre.
Men er alltid noen sånne!
Joa det skjønner jegEgentlig ikke
Vi er jo på ferie og vil ikke hjem.haha
Greit å få dratt litt tidligGodt det da ihvertfall![]()
Den samtalen her skjønte jeg ikke helt.Greit for meg det da![]()
Oi det var tidlig, men så utrolig godtGod morgen søtavi slukkna i 9 tiden alle man og sov helt til 11
nåå er jeg våken igjen
![]()
Planer for dagen??
Høres veldig behagelig utMannen reorganiserer og rydder kjøkkenskuffene. Mellomste mater yngste.
Og jeg.... Bare sitter her og ser på
For han ja, for oss neiHa ha uff da
På jakt etter brukt seng og slike ting som ikke behøver være nytt og gjerne blir kastet i god stand i NorgeDen samtalen her skjønte jeg ikke helt.
Var du på jakt etter å arve, og ingen vil arve til deg, eller er det mer på tilbud i Norge siden vi her i Norge kjøper mer nytt istedenfor å arve?
Ååja. Skjønner nå.De kommer fra Syria og kona kan heldigvis litt engelsk.
Så skjønner jo at de ikke greier å lese svensk, og idiotisk at flyktninger får brev på svensk før de er ferdig med del 1 av skolen ihvertfall. Kunne i det minste skrevet på engelsk.
Men de er også utrolig sosiale og jeg føler at jeg bruker altfor mye energi når jeg er der og har jo en leilighet å ta vare på samt en kropp.
Og for tiden syk oppå det igjen så kortere lunte enn normalt![]()