Skravletråd August 2016

Ser den ;)

Husker før jeg entret skravletråden jeg ikke fatta åssen man fikk så mye innlegg. Men jeg skriver ikke for innlegg nå. De kommer jo automatisk her. Henger her for det er gøy og vi snakker om mye rart og nyttig. Herlig gjeng så innleggene går fort ;)
Ha ha samme her
Skjønte ikke hvordan man kunne skravle så mye
Nå vet jeg det

Egentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.

Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
Takk vare på deg selv ♡

God morgen søta :) vi slukkna i 9 tiden alle man og sov helt til 11 :p nåå er jeg våken igjen ;)
Planer for dagen??
Oi det var tidlig, men så utrolig godt :) Og deilig å sove lenge :)

Vi er på hytta så det blir å klappe sau å gå tur :) Strikke litt :) Og litt redusert tid til å være her inne nå :/

Mannen reorganiserer og rydder kjøkkenskuffene. Mellomste mater yngste.

Og jeg.... Bare sitter her og ser på

Den samtalen her skjønte jeg ikke helt.
Var du på jakt etter å arve, og ingen vil arve til deg, eller er det mer på tilbud i Norge siden vi her i Norge kjøper mer nytt istedenfor å arve?
På jakt etter brukt seng og slike ting som ikke behøver være nytt og gjerne blir kastet i god stand i Norge ;)
I Sverige vil de ha nærmest full pris for det.
Har ingen å arve fra så er ikke noe med det :)
Har også prøvd å shoppe klær her men dårlig utvalg i de tre butikkene som har barneklær, nesten ikke noe klær til de under et år og prøvd å sett litt på facebook grupper men finner ikke det jeg vil ha så kjøper heller klær nytt :)

De kommer fra Syria og kona kan heldigvis litt engelsk.

Så skjønner jo at de ikke greier å lese svensk, og idiotisk at flyktninger får brev på svensk før de er ferdig med del 1 av skolen ihvertfall. Kunne i det minste skrevet på engelsk.

Men de er også utrolig sosiale og jeg føler at jeg bruker altfor mye energi når jeg er der og har jo en leilighet å ta vare på samt en kropp.
Og for tiden syk oppå det igjen så kortere lunte enn normalt :o
Ååja. Skjønner nå.
Brev skulle kommet på engelsk! Er nok flere som ikke skjønner dets betydning tenker jeg

Back
Topp