Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er de og er akkurat de samme som skriver negativt hver gang i de ogsåSlike tråder er unødvendige![]()
Hihi, egentlig mannen sin til pokemon GOLøp å stjel med engang

Ja, tror ikke jeg har mange planer neste uke ihvertfall og det er deilig å viteDet er sant
Ja, det er veldig gøy![]()
Da hadde jeg kastet han i senga med beskjed om å våkne når han er i bedre humørGod morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja![]()
Yep. Spm er allerede dreid i negativ retning daDe er jo det og når man skriver sitter dere her 24/7 så har man i grunn laget et dårlig grunnlag allerefe
Så du har svart på den nåDen har jeg ikke sett....![]()
Jeg følte jeg måtte kommentereDe er jo det og når man skriver sitter dere her 24/7 så har man i grunn laget et dårlig grunnlag allerefe
Flott å se degIm backEffektiv den banken
![]()
De er vel misunnelige daDet er de og er akkurat de samme som skriver negativt hver gang i de også
Skjønner ikke hvorfor de gidder;
Ja føler det kan være greit![]()
Regner i dag å så blir vel noe strikking på hyttaSå du hadde begynt å sy (sikker gjort det en stund)
Nydelige nest altså
![]()
Uff da, så kjedeligVi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Følte jeg måtte siden jeg ofte har endel innleggSå du har svart på den nå![]()
Lillegutt kommer seg raskt av lysbehandlingen ❤ vær glad dere får hjelp. Og snart er dere hjemme ♡Vi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
God morgen alle sammen
Innser at jeg burde holde meg unna sånne tråder med dere med mange innlegg...
Men dere svarer jo ikke på alt og er man inne her litt skjønner man fort at folk har en dialog fordi de faktisk blir kjent og da renner innleggene påJeg også.
Vi fremstilles ikke pent.
Da er det store sjanser for avslapning altsåJa, tror ikke jeg har mange planer neste uke ihvertfall og det er deilig å vite![]()
Ser denFølte jeg måtte siden jeg ofte har endel innlegg![]()
Han skal få hjelpe til etterhvert.Du kommer nok i mål
La mannen hjelpe![]()
Ja. Er jo ikke som om man kun henger her for å få mest mulig innlegg på kortest mulig tid.Men dere svarer jo ikke på alt og er man inne her litt skjønner man fort at folk har en dialog fordi de faktisk blir kjent og da renner innleggene på