Skravletråd August 2016

Vi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ

God morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja ;)
Da hadde jeg kastet han i senga med beskjed om å våkne når han er i bedre humør :p

Ja føler det kan være greit :p

Regner i dag å så blir vel noe strikking på hytta :) Så du hadde begynt å sy (sikker gjort det en stund):D Nydelige nest altså ❤️

Hva skal du strikke på da? :)
Blir dere lenge på hytta?

Ja, har gjenopptatt hobbyen. Bare sydd siden juletider 2015. Men pause med flyttingen og inn i ny jobb mens jeg er hjemme med lille før hun begynner i bhg nå.

Men bobler over av sylyst. Så håper jeg får mange bestillinger :D tusen takk :* ❤

Vi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Uff da, så kjedelig:(
Håper dere snart kan få reise hjem!
Klem til deg:)

Lillegutt kommer seg raskt av lysbehandlingen ❤ vær glad dere får hjelp. Og snart er dere hjemme ♡

Følte jeg måtte siden jeg ofte har endel innlegg;)
Ser den ;)

Husker før jeg entret skravletråden jeg ikke fatta åssen man fikk så mye innlegg. Men jeg skriver ikke for innlegg nå. De kommer jo automatisk her. Henger her for det er gøy og vi snakker om mye rart og nyttig. Herlig gjeng så innleggene går fort ;)

Du kommer nok i mål:)
La mannen hjelpe;)
Han skal få hjelpe til etterhvert.
Men idag skal han først da lære vaskemaskinen og tørketrommelen ;)
Seng osv vil jeg prøve å få tak på finn og da må jeg nesten ta det siden han jobber jo en del og jeg liker å få tatt flere ting om gangen når jeg er på Norgestur ;)

Men dere svarer jo ikke på alt og er man inne her litt skjønner man fort at folk har en dialog fordi de faktisk blir kjent og da renner innleggene på
Ja. Er jo ikke som om man kun henger her for å få mest mulig innlegg på kortest mulig tid.

Henger her fordi jeg liker å skravle her. Man har jo faktisk dialoger og diskusjoner

Back
Topp