Skravletråd August 2016

Det pøsregnet, passer dårlig når vi skal drive å pakke ut i bilen
Sånt er kjedelig, er da man må forte seg eller håpe det snart gir seg :(

Egentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.

Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne

Lillegutt kommer seg raskt av lysbehandlingen ❤ vær glad dere får hjelp. Og snart er dere hjemme ♡

Veldig glad vi får hjelp! ☺️ men veldig kjedelig å si hade til barnefar hver kveld. Da strømmer tårene på gitt! Hehe ❤️ håper på at det er effektivt og at vi kommer oss hjem i morgen :)

Det fant jeg ut å når jeg ikke gjennom:p så jervjakt bestemt at lillebror skal få lov å sove med de rosa pysjene vi har ;) Og de få plaggenen som har litt rosa i seg med er nøytrale :D
Vi skal ikke kjøpe så mye i starten så han skal få slippe rosa bomben ;)
Eneste han kunne brukt som han ikke får er en pysj min lillesøster måtte dra med seg fra h&m når vi skulle dra sykehuset til lokal barsel.
Hun kom jo altfor tidlig så hadde ikke klær i str 50 :o
Men den pysjen ligger i en spesiell boks til snuppa og kjøper heller ny ;)

Veldig glad vi får hjelp! ☺️ men veldig kjedelig å si hade til barnefar hver kveld. Da strømmer tårene på gitt! Hehe ❤️ håper på at det er effektivt og at vi kommer oss hjem i morgen :)

For å relatere litt til situasjonen.
Vår jente hadde og gulsott. Pga diverse problemer og at hun ikke fikk lysbehandling,måtte vi være innlagt i to uker. (Jeg hadde akutt ks og). Tårene trilla kveld kveld og flere ganger daglig. Det er helt normalt :) og det går over. Måtte og sende mannen hjem hver kveld og neste kveld var tøffere enn forrige for man var jo både engstelig og sliten. hører lysbehandling er meget meget effektivt. Så jeg tipper dere snart er hjemme altså ;) masse gide klemmer til dere ❤

Ser den ;)

Husker før jeg entret skravletråden jeg ikke fatta åssen man fikk så mye innlegg. Men jeg skriver ikke for innlegg nå. De kommer jo automatisk her. Henger her for det er gøy og vi snakker om mye rart og nyttig. Herlig gjeng så innleggene går fort ;)
Nettopp;)
Det kommer av seg selv her inne!

Han skal få hjelpe til etterhvert.
Men idag skal han først da lære vaskemaskinen og tørketrommelen ;)
Seng osv vil jeg prøve å få tak på finn og da må jeg nesten ta det siden han jobber jo en del og jeg liker å få tatt flere ting om gangen når jeg er på Norgestur ;)
Det må han lære seg ja!:P på høy tid!
Handler du mest ting i Norge eller Sverige?:)

Egentlig kunne jeg tenkt meg å vaske huset ferdig, brette klær og få dusja. Sydd litt i samme slengen.

Men jenta skal legge seg på lur om en halvtimes tid. Frister mye mer å legge seg med henne
Da ville jeg prioritert å legge meg litt:)

Da gjør du heller det! Hus, dusj osv kan vente :)

Hva skal du strikke på da? :)
Blir dere lenge på hytta?

Ja, har gjenopptatt hobbyen. Bare sydd siden juletider 2015. Men pause med flyttingen og inn i ny jobb mens jeg er hjemme med lille før hun begynner i bhg nå.

Men bobler over av sylyst. Så håper jeg får mange bestillinger :D tusen takk :* ❤
Jeg strikker genser til mannen :)
Blir bare til i morgen :) Men det er så avslappende å være her :)

Flink du er å ta bestilling :) har bare tatt noen bestillinger på babysengesett :) Er jo så gøy :) Og som deg klør det i fingrene etter å sy:p

Ja får satse på det :) Skal hvertfall like deg på insta og dele :)

Det må han lære seg ja!:P på høy tid!
Handler du mest ting i Norge eller Sverige?:)
Han kunne maskina delvis der vi bodde før da.
Men han må også lære seg å sortere klær riktig og ikke vaske for hardt ;)

Hadde tenkt til å kjøpe mest her men er jo nesten ikke baby klær her.
Og seng skal jeg se om jeg finner en som gis bort ;) det gjør det nemlig ikke her! Svenskene er som sagt fort gjerrige på brukte ting :o
Men som du sikkert skjønner av en tråd jeg lagde vil jeg på outlet å spare penger sånn da ;)
Og madrass osv kan jo hende vi stikker til Karlstad for å kjøpe :)

Vi skal ikke kjøpe så mye i starten så han skal få slippe rosa bomben ;)
Eneste han kunne brukt som han ikke får er en pysj min lillesøster måtte dra med seg fra h&m når vi skulle dra sykehuset til lokal barsel.
Hun kom jo altfor tidlig så hadde ikke klær i str 50 :o
Men den pysjen ligger i en spesiell boks til snuppa og kjøper heller ny ;)
Lurt :) Jeg har kjøpt mye brukt på FB sider som er nyfødt for å spare penger :)

Såpass ja.. Bra den ligger i en boks ;)

For å relatere litt til situasjonen.
Vår jente hadde og gulsott. Pga diverse problemer og at hun ikke fikk lysbehandling,måtte vi være innlagt i to uker. (Jeg hadde akutt ks og). Tårene trilla kveld kveld og flere ganger daglig. Det er helt normalt :) og det går over. Måtte og sende mannen hjem hver kveld og neste kveld var tøffere enn forrige for man var jo både engstelig og sliten. hører lysbehandling er meget meget effektivt. Så jeg tipper dere snart er hjemme altså ;) masse gide klemmer til dere ❤

Uff, håper Alt gikk bra med jenta di!❤️
Tusen takk☺️☺️

Back
Topp