Da skal jeg se den når jeg kommer hjemDen ble bra utover i filmen.så ble spennende
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg se den når jeg kommer hjemDen ble bra utover i filmen.så ble spennende
![]()
Sånne tråder lager i grunn litt dårlig stemningLeste den nå ja, hmmmm...
Yes,så det nå..
Enig, svarte der nå..Sånne tråder lager i grunn litt dårlig stemning
Gjør detDa skal jeg se den når jeg kommer hjemEr på hytta i helgen med en venninne
![]()
De gjør egentlig det. Bryr meg ikke så mye, men føler de er unødvendigeSånne tråder lager i grunn litt dårlig stemning
Viktig å ha strøm jaOoobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Aha, derfor jaFordi "sitter dere der og lager idiotiske og unødvendige tråder og svarer på alle innleggene bare for å få mange innlegg, jeg har heller et liv jeg" - tråder er så.... Kjedelig lesing.
Slike tråder er unødvendigeFordi det er alltid det samme
Lager tråder bare for å svare på alle innleggene i den
Starter teite tråder
Svarer i teite tråder på konkurranseforumet..
Har ikke noe liv
Osv
De er jo det og når man skriver sitter dere her 24/7 så har man i grunn laget et dårlig grunnlag allerefeDe gjør egentlig det. Bryr meg ikke så mye, men føler de er unødvendige
Mannen får stå med paraply og du springe ut og innDet pøsregnet, passer dårlig når vi skal drive å pakke ut i bilen
Kjøre 40 mil ; )Enig, svarte der nå..
Hva bringer dagen din i dag da Kengu![]()
He he ja det hadde vært noeMannen får stå med paraply og du springe ut og inn![]()
Det blir nok moroTar det igjen snart. Må jo være opplagt til gubbens supriseparty![]()
Det er santFår vel hoppe i dusjen , greit å komme i gang med ting så vi får kommet oss avgårde på et greit tidspunkt
Løp å stjel med engangOoobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Den har jeg ikke sett....Var vel mer siktet til den tråden som ligger på generelt om de som ligger høyt på lista med mange innlegg
Oi, løp, løpOoobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Ja føler det kan være greitViktig å ha strøm ja![]()
Det har vi planer omDet er sant
Kjør pent!