Tar det igjen snart. Må jo være opplagt til gubbens suprisepartyGod morgen
Kjedelig du ikke fikk sove lenger..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar det igjen snart. Må jo være opplagt til gubbens suprisepartyGod morgen
Kjedelig du ikke fikk sove lenger..
Kos dere masse i dagTar det igjen snart. Må jo være opplagt til gubbens supriseparty![]()
Endte opp med å måtte spyle både meg og frøkna, bæsj overalt på hun og megSå langt i dag har jeg... Sittet på badet med et til to barn.
Eldste har stått opp, mellomste kom nå, yngste ligger naken på gulvet og lufter stumpen og koser seg.
Så jeg er jo halvveis i å bytte bleie da, jeg har tatt av den våte ;-)
TakkKos dere masse i dag
Da skjønner jeg at du gleder deg til å gi han denHan får billett til kamp med favorittlaget barcelona og turen dit
Det fant jeg ut å når jeg ikke gjennomJaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for![]()
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosanesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet
![]()
Det blir nok veldig braTakkgleder meg sikkelig. Skal forsøke å komme med en oppdatering senere
![]()
Gleder meg som en liten ungeDa skjønner jeg at du gleder deg til å gi han den![]()
Hvilken så dere?Filmtiid her![]()
Ikke verstHar skravlet meg inn på listen, hundreogførtiognoen innlegg og 20 innlegg siden i går. Fornøyd med det, mens jeg er på ferie liksom.
Kjenner til den jaGod morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja![]()
Tenker du generellt eller nå som det er meniningen å lage 20 nye tråder denne mnd for å være med i trekningen ?Fordi det er alltid det samme
Lager tråder bare for å svare på alle innleggene i den
Starter teite tråder
Svarer i teite tråder på konkurranseforumet..
Har ikke noe liv
Osv
Vi så London has fallenHvilken så dere?![]()
Er ikke jeg som mener det der...Tenker du generellt eller nå som det er meniningen å lage 20 nye tråder denne mnd for å være med i trekningen ?
Jeg syns personlig at det er vanskelig å komme med ideer som er gode nok til å kunne starte en tråd som ikke blir sånn starter-en-tråd-bare-for-å-starte-en-tråd...
Var vel mer siktet til den tråden som ligger på generelt om de som ligger høyt på lista med mange innleggTenker du generellt eller nå som det er meniningen å lage 20 nye tråder denne mnd for å være med i trekningen ?
Jeg syns personlig at det er vanskelig å komme med ideer som er gode nok til å kunne starte en tråd som ikke blir sånn starter-en-tråd-bare-for-å-starte-en-tråd...
Så det når jeg leste lenger nedVi så London has fallen![]()
Såpass.Endte opp med å måtte spyle både meg og frøkna, bæsj overalt på hun og meg![]()
Den ble bra utover i filmen.Så det når jeg leste lenger nedVar dem bra? Vurderer å se den
![]()
Leste den nå ja, hmmmm...Er ikke jeg som mener det der...
Yes,så det nå..Var vel mer siktet til den tråden som ligger på generelt om de som ligger høyt på lista med mange innlegg