Ja... det vil jeg tro... blir litt klesvask bl.aDet er det. Mye som må fikses før jobb igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... det vil jeg tro... blir litt klesvask bl.aDet er det. Mye som må fikses før jobb igjen
Burde gjort det jeg også.. men har kampet med en overtrett frøken i 1,5t nå for å få henne til å soveRydder og fikser
Kjedelig
Akkurat den biten er ikke like kjekkKjekt? Å merke klær som allerde er brettet?
Skal jo feire bursdager nesteuke ogsåJa... det vil jeg tro... blir litt klesvask bl.a![]()
Er hun ikke trøtt ?Burde gjort det jeg også.. men har kampet med en overtrett frøken i 1,5t nå for å få henne til å sove
Var det fotballtur?5 dager til kb fyller år. Gleder meg sånn til å gi han gaven
Alltid kjekt å ha i bakhånd jaJadagikk bra. Sender mannen til biltema siden han først er ute
![]()
Koster ikke så mye den skjermbeskyttelsen, 36krpleier alltid å kjøpe 2-3 stk å ha i backup. Men nå var det tomt i heimen
![]()
Det vil jeg tro er deiligJaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for![]()
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosanesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet
![]()
Krysser fingre for detDet gjør det. Håper været holder seg fint i kveld... mulig jeg får gjort litt da
Så flink du erLitt stolt av meg selv!
Hvert på loftet i boden vår og fått tak i alle baby tingene vi hadde der.
Satt opp stellebordet som vil min skrekk mangler en skrue men det får vi nok ordnet på en eller annen måte.
Funnet en 30 år gammel vognpose som skal bli brukt til barn nr 6 om jeg får renset den skikkelig da![]()
Hehe, da så du meg nok ikke, for jeg er veldig sjelden på kaiaTusen takkHar savnet dere og
Tok Sandefjord -strømstad båten i sommer og såg etter deg ( uten at jeg helt vet hva jeg såg etter..
)
Uff, så ekkelt da?!Ja, veldigHan slutter å puste flere ganger i løpet av natten. Nå har jeg satt han på slankekur i håp om at det skal hjelpe.
![]()
Men det må vel gjøresRydder og fikser
Kjedelig
Haha, så spennende å overraske ham daIkke ennåhan tror bare vi skal ut å spise med kusinen hans
![]()
Haha avslapning du! Mannen jobber imorgen så må finne på noe med snuppa samt vaske klær og lære mannen vaskemaskinen og tørketrommelen her samt hvilke klær han kan ta dit og hvilke som skal i tørkerommet.Det vil jeg tro er deilig
Da er det avslapning resten av helga?![]()
Slapper av mens jeg hører mannen snakker i tlf med familien sin.Hva gjør dere ikveld da?
Selv sitter jeg å leker meg med logo til hobbybedriften min![]()
![]()
God tur hjemDrar hjem i morgen