Skravletråd August 2016

Får vel hoppe i dusjen , greit å komme i gang med ting så vi får kommet oss avgårde på et greit tidspunkt

Så langt i dag har jeg... Sittet på badet med et til to barn.

Eldste har stått opp, mellomste kom nå, yngste ligger naken på gulvet og lufter stumpen og koser seg.

Så jeg er jo halvveis i å bytte bleie da, jeg har tatt av den våte ;-)
Endte opp med å måtte spyle både meg og frøkna, bæsj overalt på hun og meg :p

Jaja hadde vist ikke så mye i boden som jeg var redd for ;)
Har ihvertfall fått gått igjennom, tatt ned det vi skal ha nede, og her nede funnet ut at snuppa fikk MYE rosa :p nesten ikke noe nøytralt etter henne så mye skal opp igjen men deilig å bli ferdig med boden om ikke annet :)
Det fant jeg ut å når jeg ikke gjennom:p så jervjakt bestemt at lillebror skal få lov å sove med de rosa pysjene vi har ;) Og de få plaggenen som har litt rosa i seg med er nøytrale :D

God morgen. Lille våkna litt tidligere idag, å min sovemorgen gikk jo rett i dass. Iløpet av 45 min har jeg rukket å gjøre mye mens mannen bare sitter i sofaen "jeg er trøtt" ja det er jeg å men suck it up eller gå å legg deg. Puuh en liten utblåsing på mårrakvisten måtte til ja ;)
Kjenner til den ja :p God morgen til deg forresten :)

Fordi det er alltid det samme
Lager tråder bare for å svare på alle innleggene i den
Starter teite tråder
Svarer i teite tråder på konkurranseforumet..
Har ikke noe liv

Osv
Tenker du generellt eller nå som det er meniningen å lage 20 nye tråder denne mnd for å være med i trekningen ?

Jeg syns personlig at det er vanskelig å komme med ideer som er gode nok til å kunne starte en tråd som ikke blir sånn starter-en-tråd-bare-for-å-starte-en-tråd...

Tenker du generellt eller nå som det er meniningen å lage 20 nye tråder denne mnd for å være med i trekningen ?

Jeg syns personlig at det er vanskelig å komme med ideer som er gode nok til å kunne starte en tråd som ikke blir sånn starter-en-tråd-bare-for-å-starte-en-tråd...
Er ikke jeg som mener det der...

Var vel mer siktet til den tråden som ligger på generelt om de som ligger høyt på lista med mange innlegg

Back
Topp