Åja, kan ikke bli strømtørr!Ooobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, kan ikke bli strømtørr!Ooobs.. 1% igjen, er på hytta, aggregatet er av.. Må løpe å (stjele) hente powerbanken til mannen![]()
Egentlig rart siden svensker gjerne er mer åpne enn nordmenn.Håper du får tak i masse fint
Tror nordmenn gir bort mer enn svensker ja![]()
God morgen søtaKjenner til den jaGod morgen til deg forresten
![]()
Aldri en rolig morgen herSåpass.
Vi har en rolig og avslappet morgen vi
Han er sånn som ikke viser så mye når han blir overasket, bare smiler og sier "oii takk" men håper på en litt større reaksjon når hele gjengen sitter derDet blir nok moro
Spent på oppdatering om hvordan det gikk!
Husker ikke hva den heter men er fra Sanes duo sin oppskriftHvilken genser?
Skulle ønske jeg hadde hytte jeg kunne dratt til for å komme meg bort![]()
Åh så snilt dadel i vei
![]()

Haha! Jeg sa i en litt sur tone "kan ikke du gå å legge deg igjen a?" Pleier å si det eller "nå er du bare i veien"Da hadde jeg kastet han i senga med beskjed om å våkne når han er i bedre humør![]()
Så braIkke noe gøy for liten eller stormen nå har vi vært hos kiropraktor og bruker fennikel te så hun er mye bedre
![]()
Ja det er mye rart der åSett på fb sider men enten er det tydelig flekker, for stort, helt feil stil osv.![]()
Gjør nok alle en tjeneste med å bare kjøpe nytt![]()
Hehe likte den siste daHaha! Jeg sa i en litt sur tone "kan ikke du gå å legge deg igjen a?" Pleier å si det eller "nå er du bare i veien"![]()
Ha ha uff daHihi, egentlig mannen sin til pokemon GOmen det var vist ingen pokemon her
![]()
Er det vil jeg troJa det er mye rart der å![]()
Ja det er bok best da![]()
Ååå så kjedeligVi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Ååå så kjedeligVi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Mhm dessverre sier jegYep. Spm er allerede dreid i negativ retning da
Ha ha ja det er i grunn bra detJeg følte jeg måtte kommentere![]()
Ha ha ja må være det de er altsåDe er vel misunnelige da![]()
Det blir fryktelig ensomtSkal prøvekan jo ikke la dere være der oppe i teten alene
![]()
Nordmenn har for god rådEgentlig rart siden svensker gjerne er mer åpne enn nordmenn.
Men men ei oftest i Oslo de beste tilbudene er da![]()