Skravletråd August 2016

Håper du får tak i masse fint:D
Tror nordmenn gir bort mer enn svensker ja;)
Egentlig rart siden svensker gjerne er mer åpne enn nordmenn.
Men men ei oftest i Oslo de beste tilbudene er da ;)

Det blir nok moro:D
Spent på oppdatering om hvordan det gikk!
Han er sånn som ikke viser så mye når han blir overasket, bare smiler og sier "oii takk" men håper på en litt større reaksjon når hele gjengen sitter der :D
Så ble vaskemaskinen ferdig mens jeg tok en powernap :p lurer på hvor lenge tøyet har ligget der :p

Hvilken genser?:)

Skulle ønske jeg hadde hytte jeg kunne dratt til for å komme meg bort :)

Åh så snilt da :D del i vei ;)
Husker ikke hva den heter men er fra Sanes duo sin oppskrift :) ImageUploadedByBV Forum1470475050.217041.jpg
Er denne men har kommer mye lenger da ;)

Nå skal det sies at det er mine svigerforeldre sin hytte og at vi får låne den så mye vi vil :) Og da gjør vi det :)
Er deilig å komme seg vekk i blant :) Hadde du ikke bodd så langt unna meg kunne dere vært med en gang :D

Ikke noe gøy for liten eller stor :( men nå har vi vært hos kiropraktor og bruker fennikel te så hun er mye bedre:)
Så bra :) vi brukte semperdråper, syns ikke det ga så mye effekt jeg da :p men sukkervann hjalp litt husker jeg :)

Ja det er mye rart der å :(

Ja det er bok best da :)
Er det vil jeg tro ;) ikke glad i biler til babyer for eksempel. La ungen ihvertfall bli så stor at den kan vise interesse først :o
Også elsker jeg sparkebukser noe jeg vist er alene om her virker det som :p

Vi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Ååå så kjedelig
VI måtte også bli lenger pga gulsott

Vi ligger fortsatt på sykehuset, på dag nr 8. Gutten vår har fått gulsott og ligger nå til lysbehandling, var så innstilt i går på å få reise hjem, men så var verdiene forhøyet så nå må vi være her hvertfall til søndag, mulig mandag! Er så sliten og lei at jeg gråter hele tiden, sover dårlig også! Blææææ
Ååå så kjedelig
VI måtte også bli lenger pga gulsott

Back
Topp