Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fintBra her![]()
Lykke tilVi har ett stort oppbevarings rom under senga, idag starter prosjekt rydde i det rommet. Wish me luck ladies, det er MYE å rydde![]()
God morgen søtajaa haha så episoden på mandag
de var på Cuba i den episoden. De hadde med ungene og skulle på sightsing i en bil. Kourt sitt svar ang gamle biler og ingen bilstol til ungene var "but we are in Cuba and you only live once"
Hvordan går det med deg?![]()
Ja det skal bli herlig !Guri, så deiligheldige dere!
Føler så med deg! Og god morgenBah...det er helt kjørt for meg å være aktiv her når jeg er i arbeid. Å jeg er sånn at jeg vil ikke bare gå inn, skriv hei og gå ut, jeg vil jo lese alt også
Jeg får bare holde meg aktiv i mitt terminforum så kommer jeg tilbake hit når jeg går ut i permisjon om noen uker tror jeg!
Håper alle har det bra?
Strålende sol her idag, har nettopp ankommet til skjøtevogna(brakka) der jeg sitter og sveiser fiber hele dagene i ventan på permisjon i slutten av septembertenker det var lurt å ha med kjølebag med isklamp til matpakken når jeg ser det er 15 grader kl 08 på morgenen og ikke en sky på himmelen
![]()
TakkLykke til![]()
Haha! Fikk litt sjokk jeg, hun er jo så på at ungene ikke skal ha ditt og datt så out of the blue så kommer hun å bare "yolo"Ja det kunne jo ikke vært noen andre som kom med en slik kommentarOmg...!
Går bra her, begynner å bli litt utålmodig da![]()
Hørtes godt utTror det er koteletter.
Går tur på rundt 2 timer i skogen i veldig variert terreng.
Blir en 7-8 km.
Bra for rumpe, lår, bekken og ballansen
Jepp! Heldigvis har vi flere senger i husetÅ det er så kjedelig![]()
Så rart, da burde det jo ha blitt litt bedre på nattenTakk søte du ❤ skjønner ikke hvor hun henter all energi fraer gått ned til 1 lur i tillegg, så tenkte det kanskje gjorde at nettene ble bedre.
Jo. Mulig jeg må øke for 4 uke på rad. Det kjipe er bare at den har så mye bivirkninger. Så blir en ny runde dårlig da
Ha en superduper dag du å OJØnsker alle en super dag!
Godt det daJepp! Heldigvis har vi flere senger i huset![]()
Ha en fin dag søtaNei nå må jeg jobbe damerVi snakkes litt senere
Ha en fin dag alle sammen
![]()
Er det.Hørtes godt ut![]()
Å det er så fantastisk å gå i ulendt terreng! Helt enig med det du sier at det er bra for rompe,lår,bekken og balansen og ikke minst godt for sjelaFår så mye tid til å tenke og lufte ut
![]()
Ja. Det var det en stund. I noen timer iallefallSå rart, da burde det jo ha blitt litt bedre på natten![]()
Uff da, hvilke bivirkninger er det snakk om?
Ha en fin dag på jobbNei nå må jeg jobbe damerVi snakkes litt senere
Ha en fin dag alle sammen
![]()
god morgen!God morgen alle sammen.
Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.
Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv![]()