Flink du er daHei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er daHei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Jeg og. Vokst opp med katter, men blitt et hundemenneseHihi... jeg er egentlig hunde menneske selv. Veldig glad i hunder![]()
Er ikle du kjempe trøtt?Får lese litt bok før det er sovetid
Minner meg på jeg og må begynne å lete frem alt. Merke alt. 12 dager til bhgstart,Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nåblir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå
![]()
Å det er så kjedeligGubben snorker noe innmari. ..![]()
Så braJepp!
Han trives han! Nå er vi jo sammen mye av dagen enda da, siden avdelingene er slått sammen i fellesferien
Men fra neste uke tror jeg vi skal være delt hele dagen![]()
God morgenGod morgen alle sammen.
Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.
Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv![]()
Hoho husker det var likt med mi i magen. Sov relativt dårlig det svangerskapetVåken!
Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?
Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Morgen. Flere tidlig våkne ja.God morgen alle sammen.
Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.
Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv![]()
Enig der, 4 åringen sine klær er ikke like gøy, også føler jeg det ikke blir rent nok :/Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.
Klær til en femåring er... Ikke like gøy. Også har hun så myyyyye!
God morgen CamillaGood morgen![]()
Her er det noe av det sammeVåken!
Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?
Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Mini-selskap i ettermiddag.God morgen
Herlig at lillejenta pluttrer rundt![]()
Ja da er det bare å få unnagjort resten i dag![]()
Akkurat som om det er et grått skjær på knærne uansett. Som at det ikke er rent ja.Enig der, 4 åringen sine klær er ikke like gøy, også føler jeg det ikke blir rent nok :/
Har vasket ferdig all babytøyet så det er brettet og klart i skapet hans![]()
God morgen, MusemorGod morgen jenter
God morgen musemorGod morgen jenter
Overleve dagen med ca null sævn inatt. Og så jobb ikveld.God morgen CamillaHva står på planen i dag?
Var det slik at du hadde bursdag i går?Mini-selskap i ettermiddag.
Mine foreldre
Min bestemor
Og min bror med familie, inkl min svigerinne med støv på hjernen.
Så greit å ha ryddig og rent hus.
Sånn litt i alle fall.
Resten av huset sover enda!!
Jeg ammer i sofaen og klør etter å komme igang. (og kommandere dem rundt. Mellomste med to store bunker klær som skal sorteres på plass i kommoden skal desverre i bhg, så det spørs om ikke jeg får gjøre det.
God morgen musemorGod morgen jenter