Skravletråd August 2016

Våken!

Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?

Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.

Veldig. Veldig mye god mat.

Vel, vi får fylle den igjen.
Ikke noe reste-pinnekjøtt før jul, men lage nytt. Salte nytt kjøtt til suppe, kjøpe ny fisk fra fotballen, vente på neste tilbud på biffstrimler fra obs, for det er veldig kjekt å ha og fryseren og vi hadde ikke spist mer enn en middag eller to av den siste pakken :-(

Is har jeg handlet i dag. Og grillribbe og grillskiver fra frysedisken bare for å ha et par middager der så vi ikke er helt tom for mat. Greit å ha noe vi kan ta ut og lage
Alltid kjekt med mat i frysa ja:)
Lykke til med forsikringen!

God morgen alle sammen.

Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.

Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv :-)

Ja det er så koselig med småklær, får plass til så mange plagg på tørkestativet også er det så søte farger :) Må til det der med vask ;)
Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.

Klær til en femåring er... Ikke like gøy. Også har hun så myyyyye!

Back
Topp