Skravletråd August 2016

Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nå :) blir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå :)

Håper dere har fått gjort alt dere skulle:)
God bedring til mannen!
Vel. Huset er enda ikke rent og ryddig over alt. Men det kommer seg.

Det bærer preg av at uka før avreise hadde vi sykt barn og det ble ikke helt ryddet før vi dro. Kom hjem, ikke alt pakket ut, og fokus på fryseren en dag...

Men mannen tar kjøkkentjeneste nå i kveld. Jeg skal ta (i alle fall deler av) badet før jeg legger meg. For der hadde det eksplodert med klær igjen....rydde i dag, vaske i morgen?

Ellers bærer det meste av stua preg av at vi har vasket og tørket klær ettet ferien så når vi bare får på plass det begynner det å komme seg. Og en skikkelig runde med mappen. Mye støv og hundehår (det er det om det er mer enn to dager siden sist)

Så skal det bli bra satser jeg på

Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nå :) blir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå :)
Her må det males ute når vi kommer hjem

Jeg klager ikke :D 16 åringen begynner å syns det er kjedelig å være alene hjemme og med:p
Skal 16 åringen din begynne på videregående til høsten? Min skal gå på studiespesialisering:-)

Begynner i barnehagen snart ja? Flink du har vært.

Back
Topp