Skravletråd August 2016

Hehe nei, men hadde du diabetes? Eller har jeg lest feil!?:shy:
Grenseverdier til svangerskapsdiabetes, og jordmor snakket om sukker på mandagskveld og igår når hun kom litt inn mens jeg hadde legetime (egne leger der jordmor er) snakket hun også om sukker! Og jeg sa at ja jeg vet! Samt raske karbohydrater! Så dette burde vise det ;)

Tusen takk. Er 9+0 i dag, så det går ganske greit. Men kan forestille meg, at tempoet ikke kommer til å holde helt, når jeg kommer ut i 2. og 3. trimester med stor bag på magen, jeg skal gå rundt med. :D Men det er i hvert fall bedre enn i siste svangerskap, hvor jeg bare var stille-sittende. Det kan sees på vekta enda. :p
Neida, men bra så lenge det varer:)Du har et barn fra før?

Denne ferien blir bare lengre og lengre den haha :p greit med permisjon og en mann som har avspasering ut august :D

3000 sa mannen. Men vi har beregnet mat for over 9000. Spørs om de er enige da. Der var mye!

Mest er det vondt å kaste hjemmelaget pinnekjøtt (spiste ikke så mye i jula, ble ikke spist i påsken, tenkte lage det til høsten og kose oss) og sylte og lammerull jeg har laget, det også til jul, men godt enda. Og to kilo biffstrimler! Nesten fire kilo torsk. Store mengder fløteis (saftisen kunne vi jo bare fryse igjen) bollene med vaniljekrem og bringebær mannen bakte rett før ferien. Og mye, mye mer.
Uff så trist:( mye god mat!

Back
Topp