Skravletråd August 2016

Bakker liker vi;) selv har jeg mest asfalt:/ er mest glad i å løpe på sti.

Liker å liker... Bakker er noe, som bare er. Hehe... Ikke noe spesielt glad i trening egentlig, har aldri vært det, men gåturer liker jeg, så det er nok et fint sted å starte. Og så fint vær som det var i går, var det jo en fornøyelse. :D

Ha handla.
Mangler vaniljesukker.

Så fint at butikken er pokestop ;-)

God morgen alle sammen. Hvordan står dagen til da? :D
Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før. :hilarious:
Så flink du er !:)

Matmarked? Er det sånn kortreist lokalprodusert mat?
Både og. Er festdager i byen, så matmarkedet kommer. Ifjor var de i byen jeg bodde i da. Var endel lokalmat, endel belgisk og tysk mat :) mye forskjellig :) oster, belgiske vafler, vårruller, thaimt generelt, spekemat osv :)

Når jeg først kommer meg opp i boden tar jeg nok to dager på å komme meg igjennom å få tatt ting ned hit osv ;)
Men best å gjøre det mens snuppa er i bhg og idag skal jeg sove litt istedenfor å gå i boden :)
Jepp. Selv skal jeg gå gjennom kjelleren og garasjen når snuppa begynner i bhg. Og jeg har noen ledige stunder før jeg evt begynner fullt. Har nemlig ikke fått dato for full stillingsstart

Både og. Er festdager i byen, så matmarkedet kommer. Ifjor var de i byen jeg bodde i da. Var endel lokalmat, endel belgisk og tysk mat :) mye forskjellig :) oster, belgiske vafler, vårruller, thaimt generelt, spekemat osv :)

Ohh... Slik market er så koselig å gå på. Og det er så mye godt der. :)

Ja, jeg får nok gjøre det ;) Men satser på at jeg får en forvarsel først ;)

Oi, ja da var du jo heldig;) Er dyrt (har jeg hørt) om man søler inne taxien :eek:
Hehe ja. Har hørt snakk om det ja men hjalp med slike bind :p får de på apoteket. Men pinlig å be om dem.. Sideb de ikke ligger ute tilgjengelig i butikken :p

Back
Topp