Skravletråd August 2016

God morgen alle sammen. Hvordan står dagen til da? :D
Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før. :hilarious:

Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før. :hilarious:
God morgen:)
Hvor langt er du på vei?:)
Gratulerer! Flink du er!

Bra jobba:) hvor lang tid bruker du på mila?

God morgen:)
Hvor langt er du på vei?:)
Gratulerer! Flink du er!

Tusen takk. Er 9+0 i dag, så det går ganske greit. Men kan forestille meg, at tempoet ikke kommer til å holde helt, når jeg kommer ut i 2. og 3. trimester med stor bag på magen, jeg skal gå rundt med. :D Men det er i hvert fall bedre enn i siste svangerskap, hvor jeg bare var stille-sittende. Det kan sees på vekta enda. :p

Ta det litt etter litt;)
Når jeg først kommer meg opp i boden tar jeg nok to dager på å komme meg igjennom å få tatt ting ned hit osv ;)
Men best å gjøre det mens snuppa er i bhg og idag skal jeg sove litt istedenfor å gå i boden :)

Back
Topp