God morgen søte duGod morgen alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søte duGod morgen alle sammen
Her skal vi på matmarked og så skal jeg på jobb.God morgen ! I dag er den store ryddedagen hos meg. Hva skal dere?
Ta det litt etter littJa.
Må opp i boden og ordne der da, men har god tid igjen![]()
Det kan du ikke si lengerDet har så moro! Jeg vinner aldri noe![]()
Lite søvn i nattFår ikke sove jeg

Takk for det.Nyt resten av ferien
Noen planer?
God morgenGod morgen alle sammen. Hvordan står dagen til da?
Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før.![]()
God morgenGod morgen ! I dag er den store ryddedagen hos meg. Hva skal dere?
Det hørtes koselig ut.God morgen
Svigermor og svigerinne kommer. Så blir guttungen med de noen timer.
Vi må få ryddet litt her også.
Bra jobbaGod morgen alle sammen. Hvordan står dagen til da?![]()
Etter jeg fant ut, jeg er gravid igjen, har jeg gjort en innsats for å komme i bare litt bedre form, så jeg går ca en mil nesten hver kveld nå - sånn i et godt tempo, så jeg får svett på panna. Men fy flate, man blir jo støl i beina, når man har null kondis fra før.![]()
God morgen
Hvor langt er du på vei?
Gratulerer! Flink du er!
Matmarked? Er det sånn kortreist lokalprodusert mat?Her skal vi på matmarked og så skal jeg på jobb.
Bra jobbahvor lang tid bruker du på mila?
Går ann å prøve ihvertfallGodt vi kan passe på deg herfra![]()
Det er bra tempo. Har du skogstier du kan gå på?Bruker ca 10min per km (1 time per mil), så +/- 6 km/timen.![]()
Når jeg først kommer meg opp i boden tar jeg nok to dager på å komme meg igjennom å få tatt ting ned hit osvTa det litt etter litt![]()
Det er bra tempo. Har du skogstier du kan gå på?
Bakker liker viLitt asfalt, litt grusveg og litt av hvert her, og masse bakker.![]()