God morgen kjære degGod morgen jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen kjære degGod morgen jenter
Ja det er akkurat som du beskriver det, og det irriterer meg sånn, for da føler jeg at jeg sender hun i bhg med skitne klær, men de er jo reneAkkurat som om det er et grått skjær på knærne uansett. Som at det ikke er rent ja.
Sjuåringen har ikke grå knær da. Han har hull på knærne. Det er slett ikke bedre.
Uff, er så kjipt, vet sånn hvordan du har det nå med lite søvn, kommer innpå meg nåOverleve dagen med ca null sævn inatt. Og så jobb ikveld.
Enn du?
God morgen shnuppaGod morgen musemor
Og god morgen til alle dere andre![]()
Ja. Jeg hadde bursdag i går. Og av ulike årsaker blir selskapet i dag.Var det slik at du hadde bursdag i går?
Ja da skjønner jeg at det klø etter å starte. Du har i allefall full plan i dagFår satse på at det går unna da!
Da må du ha gratulerer med dagen i gårJa. Jeg hadde bursdag i går. Og av ulike årsaker blir selskapet i dag.
Jeg har full plan i dag ja. Ingen tvil om det.
Og en femåring som skal i barnehagen. Som sover enda!
Så braHar det
Du også?
Gøy med fest i magen da.Så braJa har fått sovet litt, men våken til samme tid i natt å.. 03.53, måtte på do og etter det er det fest i magen
![]()
Hva står på planen i dag?
Uff, er så kjipt, vet sånn hvordan du har det nå med lite søvn, kommer innpå meg nåVåkner hver natt nå
Er formen din bra? eller var du blitt syk?
Uff, håper du får hvilt litt før jobb![]()
Og du er hjertelig velkommen når som helstPass deg, vet hvor du bor!!![]()
Da må du ha gratulerer med dagen i går
Godt sovehjerte de barna dineEr det langt til bhg da?
Gratulere med dagen du hadde igår ❤Ja. Jeg hadde bursdag i går. Og av ulike årsaker blir selskapet i dag.
Jeg har full plan i dag ja. Ingen tvil om det.
Og en femåring som skal i barnehagen. Som sover enda!
God morgen søtaGod morgen shnuppaHvordan står det til med deg? Fått tittet masse på the kardashians?
Ja det er koselig å slik, men ikke kl 03.50Gøy med fest i magen da.
Akkurat nå er jeg på jobb.
Etter jobb skal jeg hjem til mamma for å spise middag og hente eldsten.
Trening i kveld
Jeg må si du er ei tøff dame som holder utSliter med muskelsmerter. Medisinen funka ikke inatt.
Spent å høre imorgen når legen ringer ang doseringen om han velger å øke igjen... :S
Inatt var det mest lillegull som holdt oss våkne. Rulla og styrte. Våken hvert femte minutt. Jeg var i seng ved midnatt o 0630 klarte jeg ikke holde henne mer i senga og stod opp. Da hadde jeg stortsett ikke sover.
Tror det er koteletter.Ja det er koselig å slik, men ikke kl 03.50![]()
Å så koseligHva står på menyen hos mor.
Flink du er å trene, sport eller studio ?
Takk søte du ❤ skjønner ikke hvor hun henter all energi fraJeg må si du er ei tøff dame som holder utOg at jenta di er så våken om natten og aktiv om dagen.
Håper du får til å øke evt når det ikke fungerer det du bruker nå ..
Er like så greit å stå opp da ja![]()
Ja da skjønner jeg jo at det er greit å komme seg av gårde i rimelig tid. Høres ut som datteren min joTakk for det.
Bhg er ikke i skolekretsen, det er vel ti min å kjøre. Men først skal frøken-umulig-å-stesse-har-all-tid-i-verden vaske seg og kle på seg. Og spise frokost.
Hører noen våknet nede, tror det er henne utfra lydene. Da sover selvsagt lillemor på puppen min....