Skravletråd August 2016

Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nå :) blir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå :)
Flink du er da :) Blir bra til slutt dette :D

Hei damer.. i dag har ting gått i ett.. har prøvet å finne frem alt mini trenger til bhg. I kveld har jeg stått i veggen ute og malet... nesten ferdig med 1 vegg nå :) blir deilig å bli ferdig... snart ferdig med halve huset nå :)
Minner meg på jeg og må begynne å lete frem alt. Merke alt. 12 dager til bhgstart,:)

Jepp! :D
Han trives han! Nå er vi jo sammen mye av dagen enda da, siden avdelingene er slått sammen i fellesferien :p
Men fra neste uke tror jeg vi skal være delt hele dagen :)
Så bra:D ekstra trygghet for han å ha deg der da og ;)

God morgen alle sammen.

Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.

Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv :-)
God morgen :)

Herlig at lillejenta pluttrer rundt :)

Ja da er det bare å få unnagjort resten i dag :)

Våken!

Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?

Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Hoho husker det var likt med mi i magen. Sov relativt dårlig det svangerskapet :p

Litt over ett år nå og like aktiv i magen som utenfor :p

God morgen alle sammen.

Tidelig igang her. Lillemor ville ikke sove mer, det er min tur å være våken med henne. Og det kan jeg likegodt være på badet. Hun vekker ikke mannen. Ligger på gulvet og leker, naken.

Jeg kom ikke i mål med å ta badet i går, litt mer å rydde samt at jeg jo skal vaske det i dag. Så jeg tenkte jeg likegodt kunne fortsette med det. Dvs. Argumentet om å ikke gå inn til ungene med klærene deres er like aktuelt nå som i går kveld, men de våkner snart så kan de ta hver sin bunke helt selv :-)
Morgen. Flere tidlig våkne ja.

Her har tulla mi styrt hele natta, så har knapt.sovet noe etter kveldsvakt igår. Ny vakt ikveld så lever vel på kaffe idag tenker jeg

Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.

Klær til en femåring er... Ikke like gøy. Også har hun så myyyyye!
Enig der, 4 åringen sine klær er ikke like gøy, også føler jeg det ikke blir rent nok :/

Har vasket ferdig all babytøyet så det er brettet og klart i skapet hans ;)

Våken!

Er snart i uke 25 og våkner av at han lille i magen har turnstevne. Ser for meg at ferden mot uke 40 blir lang, når han klarer å vekke meg allerede nå. Flere som har det sånn?

Synes han er veldig aktiv, og sterk! Skikkelige dunk jeg får, når jeg sitter i lenestolen med fotskammelen opp så kan vi SE at magen hopper når han har fest der inne.
Her er det noe av det samme :) Men er uke 34 i dag :D og han inni der har bestemt seg for at "er det her det er party" og samme tid hver natt 03.53 :p Kan bli spennende for deg fremover ;)

God morgen :)

Herlig at lillejenta pluttrer rundt :)

Ja da er det bare å få unnagjort resten i dag :)
Mini-selskap i ettermiddag.
Mine foreldre
Min bestemor
Og min bror med familie, inkl min svigerinne med støv på hjernen.

Så greit å ha ryddig og rent hus.
Sånn litt i alle fall.

Resten av huset sover enda!!

Jeg ammer i sofaen og klør etter å komme igang. (og kommandere dem rundt. Mellomste med to store bunker klær som skal sorteres på plass i kommoden skal desverre i bhg, så det spørs om ikke jeg får gjøre det.

God morgen jenter

Enig der, 4 åringen sine klær er ikke like gøy, også føler jeg det ikke blir rent nok :/

Har vasket ferdig all babytøyet så det er brettet og klart i skapet hans ;)
Akkurat som om det er et grått skjær på knærne uansett. Som at det ikke er rent ja.

Sjuåringen har ikke grå knær da. Han har hull på knærne. Det er slett ikke bedre.

Mini-selskap i ettermiddag.
Mine foreldre
Min bestemor
Og min bror med familie, inkl min svigerinne med støv på hjernen.

Så greit å ha ryddig og rent hus.
Sånn litt i alle fall.

Resten av huset sover enda!!

Jeg ammer i sofaen og klør etter å komme igang. (og kommandere dem rundt. Mellomste med to store bunker klær som skal sorteres på plass i kommoden skal desverre i bhg, så det spørs om ikke jeg får gjøre det.
Var det slik at du hadde bursdag i går?

Ja da skjønner jeg at det klø etter å starte. Du har i allefall full plan i dag :) Får satse på at det går unna da!

Back
Topp