Skravletråd August 2016

Akkurat som om det er et grått skjær på knærne uansett. Som at det ikke er rent ja.

Sjuåringen har ikke grå knær da. Han har hull på knærne. Det er slett ikke bedre.
Ja det er akkurat som du beskriver det, og det irriterer meg sånn, for da føler jeg at jeg sender hun i bhg med skitne klær, men de er jo rene :confused:

Hull er en annen sak ja, blir spennende når den tid kommer :eek:;)

Overleve dagen med ca null sævn inatt. Og så jobb ikveld.

Enn du?
Uff, er så kjipt, vet sånn hvordan du har det nå med lite søvn, kommer innpå meg nå :p Våkner hver natt nå :( Er formen din bra? eller var du blitt syk?

Uff, håper du får hvilt litt før jobb ;)

Var det slik at du hadde bursdag i går?

Ja da skjønner jeg at det klø etter å starte. Du har i allefall full plan i dag :) Får satse på at det går unna da!
Ja. Jeg hadde bursdag i går. Og av ulike årsaker blir selskapet i dag.

Jeg har full plan i dag ja. Ingen tvil om det.

Og en femåring som skal i barnehagen. Som sover enda!

Da må du ha gratulerer med dagen i går :)

Godt sovehjerte de barna dine ;) Er det langt til bhg da?

Så bra :) Ja har fått sovet litt, men våken til samme tid i natt å.. 03.53, måtte på do og etter det er det fest i magen :p
Hva står på planen i dag?
Gøy med fest i magen da.
Akkurat nå er jeg på jobb.
Etter jobb skal jeg hjem til mamma for å spise middag og hente eldsten.
Trening i kveld

Uff, er så kjipt, vet sånn hvordan du har det nå med lite søvn, kommer innpå meg nå :p Våkner hver natt nå :( Er formen din bra? eller var du blitt syk?

Uff, håper du får hvilt litt før jobb ;)

Sliter med muskelsmerter. Medisinen funka ikke inatt.

Spent å høre imorgen når legen ringer ang doseringen om han velger å øke igjen... :S

Inatt var det mest lillegull som holdt oss våkne. Rulla og styrte. Våken hvert femte minutt. Jeg var i seng ved midnatt o 0630 klarte jeg ikke holde henne mer i senga og stod opp. Da hadde jeg stortsett ikke sover.

Da må du ha gratulerer med dagen i går :)

Godt sovehjerte de barna dine ;) Er det langt til bhg da?

Takk for det.

Bhg er ikke i skolekretsen, det er vel ti min å kjøre. Men først skal frøken-umulig-å-stesse-har-all-tid-i-verden vaske seg og kle på seg. Og spise frokost.

Hører noen våknet nede, tror det er henne utfra lydene. Da sover selvsagt lillemor på puppen min....

Gratulere med dagen du hadde igår ❤

God morgen shnuppa :) Hvordan står det til med deg? Fått tittet masse på the kardashians?
God morgen søta :) jaa haha så episoden på mandag ;) de var på Cuba i den episoden. De hadde med ungene og skulle på sightsing i en bil. Kourt sitt svar ang gamle biler og ingen bilstol til ungene var "but we are in Cuba and you only live once"

Hvordan går det med deg? :D

Gøy med fest i magen da.
Akkurat nå er jeg på jobb.
Etter jobb skal jeg hjem til mamma for å spise middag og hente eldsten.
Trening i kveld
Ja det er koselig å slik, men ikke kl 03.50 :p
Å så koselig :) Hva står på menyen hos mor.

Flink du er å trene, sport eller studio ?

Sliter med muskelsmerter. Medisinen funka ikke inatt.

Spent å høre imorgen når legen ringer ang doseringen om han velger å øke igjen... :S

Inatt var det mest lillegull som holdt oss våkne. Rulla og styrte. Våken hvert femte minutt. Jeg var i seng ved midnatt o 0630 klarte jeg ikke holde henne mer i senga og stod opp. Da hadde jeg stortsett ikke sover.
Jeg må si du er ei tøff dame som holder ut ❤️ Og at jenta di er så våken om natten og aktiv om dagen.
Håper du får til å øke evt når det ikke fungerer det du bruker nå ..

Er like så greit å stå opp da ja ;)

Bah... :( det er helt kjørt for meg å være aktiv her når jeg er i arbeid. Å jeg er sånn at jeg vil ikke bare gå inn, skriv hei og gå ut, jeg vil jo lese alt også :P
Jeg får bare holde meg aktiv i mitt terminforum så kommer jeg tilbake hit når jeg går ut i permisjon om noen uker tror jeg! ;)
Håper alle har det bra? :D
Strålende sol her idag, har nettopp ankommet til skjøtevogna(brakka) der jeg sitter og sveiser fiber hele dagene i ventan på permisjon i slutten av september :) tenker det var lurt å ha med kjølebag med isklamp til matpakken når jeg ser det er 15 grader kl 08 på morgenen og ikke en sky på himmelen ;)

Jeg må si du er ei tøff dame som holder ut ❤️ Og at jenta di er så våken om natten og aktiv om dagen.
Håper du får til å øke evt når det ikke fungerer det du bruker nå ..

Er like så greit å stå opp da ja ;)
Takk søte du ❤ skjønner ikke hvor hun henter all energi fra :p er gått ned til 1 lur i tillegg, så tenkte det kanskje gjorde at nettene ble bedre.

Jo. Mulig jeg må øke for 4 uke på rad. Det kjipe er bare at den har så mye bivirkninger. Så blir en ny runde dårlig da

Takk for det.

Bhg er ikke i skolekretsen, det er vel ti min å kjøre. Men først skal frøken-umulig-å-stesse-har-all-tid-i-verden vaske seg og kle på seg. Og spise frokost.

Hører noen våknet nede, tror det er henne utfra lydene. Da sover selvsagt lillemor på puppen min....
Ja da skjønner jeg jo at det er greit å komme seg av gårde i rimelig tid. Høres ut som datteren min jo :p Hun er også sånn all-tid-i-verden person.
Ja det er typisk at hun har sovnet på puppen :)

Back
Topp