Når skal dere hjem igjen?Ja det er vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal dere hjem igjen?Ja det er vi
Hun begynner på mandag... så greit å vite hva jeg manglerBegynner i barnehagen snart ja? Flink du har vært.
Spennende. Hva mangler?Hun begynner på mandag... så greit å vite hva jeg manglerog hva jeg må lete litt ekstra for å finne. Kjekt å få gjort litt
men må lete mer i morgen..
Ja gjør detJa de trenger du jo snart![]()
Bra herKjekt å se deg. Bra her og med deg?
Alltid kjekt med mat i frysa jaVeldig. Veldig mye god mat.
Vel, vi får fylle den igjen.
Ikke noe reste-pinnekjøtt før jul, men lage nytt. Salte nytt kjøtt til suppe, kjøpe ny fisk fra fotballen, vente på neste tilbud på biffstrimler fra obs, for det er veldig kjekt å ha og fryseren og vi hadde ikke spist mer enn en middag eller to av den siste pakken :-(
Is har jeg handlet i dag. Og grillribbe og grillskiver fra frysedisken bare for å ha et par middager der så vi ikke er helt tom for mat. Greit å ha noe vi kan ta ut og lage
Guri, så deiligVi skal på cruise faktisk. Aldri vært så gleder meg masse. Karibia, blant annet Mexico,
Pass deg, vet hvor du bor!!Haha så får vi se hvor langt dere kommer med det![]()
Er det bil nr 2 dere skal ha, eller bytte ut den dere har?Ellers er det krise
Håper vi får igjen noe.Alltid kjekt med mat i frysa ja
Lykke til med forsikringen!
Ja det er så koselig med småklær, får plass til så mange plagg på tørkestativet også er det så søte fargerVaske klær er gørrlitt koselig å vaske småklærne da, men nå begynner jo mi å bli stor
![]()
Små klær er litt gøy, særlig før babyen er født.Ja det er så koselig med småklær, får plass til så mange plagg på tørkestativet også er det så søte fargerMå til det der med vask
![]()
Herlig å ha han hjemme så lengeDenne ferien blir bare lengre og lengre den hahagreit med permisjon og en mann som har avspasering ut august
![]()
Ikke sikkerHahahva gjør du hvis ikke?
![]()
Jepp. Inatt funka ikke medisinen det spor, så begynner nesten å tro det ikke er restless legs.Lurt å sjekke grundigbra du blir fulgt opp bra!
Jeg ogHåper det blir lenge til neste gang![]()