Skravletråd juli 2016

Mamma har en hund, den er mors lille baby, hun får sove i sengen med mamma, får ligge i sofaen, hunden er 6 år og har aldri i sitt hundeliv vært alene hjemme :p
Det er jo fint for hunden. Ble mye tid borte på jobb.. så fikk så dårlig samvittighet ovenfor hunden... måtte være mye alene stakkar

Hvorfor kan ikke disse mennene bare svare på hva vi spør om?

Mannen leter etter noe, og jeg spør hva det er.
Han svarer at han leter etter en datakode...
Greit nok, jeg spør hva denne koden er på, DVD, minnepinne...
Nei, det er en datakode får jeg til svar.
Jeg går

30 minutter senere spør jeg igjen, og få samme svar hvor på jeg svarer at jeg lurer på hvordan man kan gjemme en datakode i en pappeske..
Endelig får jeg et ordentlig svar, han leter etter noen disker, og diskleser.
Ok, sier jeg og går ned i første etasje og henter dem.........

Hvorfor kan ikke disse mennene bare svare på hva vi spør om?

Mannen leter etter noe, og jeg spør hva det er.
Han svarer at han leter etter en datakode...
Greit nok, jeg spør hva denne koden er på, DVD, minnepinne...
Nei, det er en datakode får jeg til svar.
Jeg går

30 minutter senere spør jeg igjen, og få samme svar hvor på jeg svarer at jeg lurer på hvordan man kan gjemme en datakode i en pappeske..
Endelig får jeg et ordentlig svar, han leter etter noen disker, og diskleser.
Ok, sier jeg og går ned i første etasje og henter dem.........
Samme lurer jeg også på noen ganger! Og når mannen blir stresset og irritert lar jeg han lete LENGE før jeg sier at hadde han sagt ordentlig hva han faktisk trengte kunne jeg hjulpet han med en gang! :p
Men som mannfolk flest lærer han ikke da

Bursdag og sykehus besøk tar på store og små :) lillegutt overstimulert og mammaen trøtt :p

Huff da
Håper det blir bedre snart
Det ble ammestopp på Trollveggen, ungene og hunden fikk strekke på beina.
Misfornøyd jente et stykke videre men hun sovnet da etterhvert og våknet når vi stoppet hjemme.

Nå ligger jeg på senga med henne, nyter egen seng, og mannen har skaffet mat til helga. Fryseren har nemlig plussgrader, så vi hadde virkelig ikke noe som helst mat i huset

Det kan være utfordrende med slike små. God tur videre!
Ja, for yngste var nok dette den tøffeste turen, neste sommer kan vi snakke mer med henne.

Endelig hjemme!

Det ble ammestopp på Trollveggen, ungene og hunden fikk strekke på beina.
Misfornøyd jente et stykke videre men hun sovnet da etterhvert og våknet når vi stoppet hjemme.

Nå ligger jeg på senga med henne, nyter egen seng, og mannen har skaffet mat til helga. Fryseren har nemlig plussgrader, så vi hadde virkelig ikke noe som helst mat i huset
Velkommen hjem
Hjem til regnet

Back
Topp