Blir ikke det.Bor man så nærme ville jeg lett dratt på Hunderfossen
Er en del jeg må være med dersom frøkna kan ta det og jeg må være ved vognen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke det.Bor man så nærme ville jeg lett dratt på Hunderfossen
Søt liten sak
Å ja, det var der jeg aldri hadde vært detNamskoganer ca midt i landet
Shadow på ni år har aldri hatt løpetid, ble sterilisert når hun var ca 9 mnd, perfekt tidJeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.
Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.
Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....
De må jo kastrere katten!Jeg skal aldri, aldri, aldri ha katt.
Det er det flere grunner til, jeg liker ikke katter og min sønn er allergisk.
Men denne her med.... Vel, meget høylytt brunst, kåt katt, bidrar ikke til å ønske meg å endre oppfatning....
Barna?! Hvilke barn?!Man hva med barna da...
Ja, minste....Uff da.
Minste?
Og eldsten er vel gammel nok til å skifte bleie på UBarna?! Hvilke barn?!
De klarer seg selv![]()
Vanskelig å være to steder på en gang ja.Blir ikke det.
Er en del jeg må være med dersom frøkna kan ta det og jeg må være ved vognen
Blir Tangen dyrepark istedenVanskelig å være to steder på en gang ja.
Ja det burde han virkelig klareOg eldsten er vel gammel nok til å skifte bleie på U![]()
Hvor ligger den?Da ser det ut som om det blir Tangen dyrepark i morgen![]()
Skal visst det i september (stipend...) jeg har vært fristet til å betale for å få det gjort på dagen hele uka. Særlig om natta)De må jo kastrere katten!![]()
E6 nordover fra Oslo ikke så langt etter Minnesund dersom det sier deg noeHvor ligger den?![]()
Definitivt.Vanskelig å være to steder på en gang ja.
Det beste er jo å gjøre det før katta får sin første løpetidSkal visst det i september (stipend...) jeg har vært fristet til å betale for å få det gjort på dagen hele uka. Særlig om natta)
Hjelper ikke det når økonomien ikke tillater det, antar jegDet beste er jo å gjøre det før katta får sin første løpetid![]()
Nå er jeg veldig opptatt av velferd til dyr men da venter man med å få seg dyr!Hjelper ikke det når økonomien ikke tillater det, antar jeg