Skravletråd juli 2016

Hehe, ja har sett en del reklame for slike i det siste! :P
Men det er jo faktisk veldig bra tiltak om folk som til vanlig sitter inne kommer seg ut mer :)
Lader.

Vi skal på bytur i morgen ;-)

Å det va billig juice!
Ja, bodde kommunalt i Sverige jeg og. Husker jeg hatet å gå til "tvättstugan" siste gang for å hente med alt! Så kjøpte jeg en vaskemaskin til slutt :P da trengte jeg ikke den kommunale så ofte, bare til håndkle og sengetøy :)
Ja kjøpte tre stk :o
Syns den tvättstugan er ganske genial her :p 2 vaskemaskiner, 1 tørketrommel og et ekstra rom med vifte som simulerer en varm sommerdag. På 4 timer har jeg som regel fått vasket og tørket alt jeg trenger i løpet av en uke ;) har heller ikke plass til egen vaskemaskin her da :p

Men de fleste i sverige har vel bodd kommunalt en eller annen gang vil jeg tro ;) billig og som regel veldig trygt og greit :)
Er forresten tre tvättstuga her, to som den jeg beskrev samt en grovtvättstuga ;)

Vi har hatt en relativt rolig og normal dag, søster var innom en tur for å hente noe (hun har ferie med far) og min far var innom med gave. Så 1 pakke, bursdagssanger istedenfor de vanlige og kokoskrem med rørte jordbær til dessert var egentlig alt som var utenfor normalen i dag :P den store feiringen, er utsatt frem til søster kommer hjem fra far nemlig ;)
Er han et år alt :o
Syns tiden flyr avsted altfor fort

Må ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller :o

Må ha verdens kjedeligste lillesøster!
Hun kommer på fredag og det hun vil ha til middag er McDonald's!!! Hun jobber på Lillehammer og bor nesten midt mellom Lillehammer, Hamar og Gjøvik så er virkelig ikke mangel på McDonald's heller :o

Også McDonald's som har så dårlig mat da :O jeg hadde vel prøvd å få hu til å velge noe annet trur jeg :P

Neida han har ikke det, i sommer når vi var bortreist skulle han ut å gå hele tiden (mens han ble holdt). Nå gidder han knapt å gå i det hele tatt, funker jo så fint å krabbe eller ennå bedre bli bært Haha men han er veldig flink til å klatre og stå så det kommer vel når han føler for det :P

Nei uff da, det er ikke noe godt. Må du pleie godt med deg selv da! Masse god bedring!
Hehe, da kommer det nok når han gidder:P

Takk for det:) kjedelig å være i dårlig form...

I dag tenker jeg vi skal ta en tur til Natur-historisk museum på Tøyen i Oslo.
Hvilke planer har dere?
Vi skal en tur til Gjøvik. Handle bursdagsgaver til mannen to yngste søsken som har bursdag om en måneds tid. Se oss litt rundt /la mannen vise ungene rundt.

(høste noen pokestop og hindre guttungen i å ta helt av)

Vi skal en tur til Gjøvik. Handle bursdagsgaver til mannen to yngste søsken som har bursdag om en måneds tid. Se oss litt rundt /la mannen vise ungene rundt.

(høste noen pokestop og hindre guttungen i å ta helt av)
Hehe..
Skal nok poste noen Pokestop jeg også og se litt etter Pikachu, men ikke så mye at det går utover ungene

Hehe..
Skal nok poste noen Pokestop jeg også og se litt etter Pikachu, men ikke så mye at det går utover ungene
Problemet mitt er at jeg lett kan gjøre det uten at det går utover ungene, men min sønn er hundre ganger mer hekta enn meg...

Back
Topp