Skravletråd juli 2016

Vi var i bryllup på lørdagen, så igår ble det bare en slapp-og pakk-dag til idag når vi kjørte på hytta :)
Artig med dåp, og godt med kake :D slitet dåpsbarn og?
Så moro med bryllup! Kan forstå dagen i dag ble slapp da :-) Ja, sååå moro med dåp til den lille. Ja, hun sov gjennom hele selskapet hun. Blir lett overstimulert stakars, så kirka ble litt mye. Var våken så alle fikk se ho litt før de dro ♡ Godt for henne at det er over og :-)

Så fornøyd her. For maaaange år siden leste jeg en sann historie. Om en båt som sank og alle de 1200 ombord falt i sjøen. Ikke alle levde da. Men de lå da i sjøen i mange dager, mens haier bare forsynte seg.

Husker jeg var helt forskrekka. Men har lenge tenkt på den historien.

Så i dag setta jeg på Haisommer. I nostalgisk humør her. Og der fortalte jo den skippern om det jeg hadde lest og dato. Måtte google 29.juni 1945 fort gitt og der fant jeg! Nervepirrende å lese altså!
Det er godt å komme til bunns med en slik ting man tenkt på lenge. Men det var ikke noen trivelig historie da :(

Håper du finner ut av det.
Fant de ut hva som var galt?
Antakelig et virus....

Ingenting påtakelig galt med henne

Så passe på allmenntilstand og våte bleier. Kontakt lege om hun blir dårligere eller det ikke går over(feber i tre døgn)

Amme masse, nok veske er viktig

6 mnd er selvvalget i sverige uten legens vurdering.

Ja dobbelt styrke av den miksturen du har virker det som så første tanke om 10 mg/ml pr kg høres ut som hva legen kan ha ment :)
Men jeg oppdaget at min gikk ut på dato i 2015 så vi holder oss til paracet inntil videre...

Nå har jeg lagt meg med henne. Feberen er så godt som borte slik som i går. Og bleien er tørr, slik som i går. Evt ny dose kl 4, vi får se.

Men takk for hjelpen med å tenke!

Men jeg oppdaget at min gikk ut på dato i 2015 så vi holder oss til paracet inntil videre...

Nå har jeg lagt meg med henne. Feberen er så godt som borte slik som i går. Og bleien er tørr, slik som i går. Evt ny dose kl 4, vi får se.
Ja den er vel bare å levere inn til apoteket.
Håper hun er mye bedre imorgen

Rett hjem til unge med nesten 40i feber og våkenatt :(

Jepp :D jeg var jo på sykehuset lenge for fikk beskjed om at når de var regelmessig så måtte jeg dra inn. Neste gang må jeg bare inn så fort jeg føler noe xD
Tusen takk :D hun har ikke vist at hun har vært sjalu enda. Bare stolt og omsorgsfull :) hun tror han tåler litt mer enn det han gjør, men hun skjønner hva vi sier og gjør det ikke igjen :)
Så bra da :) :) er hun gammel? Jeg er så spent på hvordan vår gutt tar at det kommer en baby i oktober, da er han 3,5... :)

Strikker litt og prater med mannen.. :) snart ferdig med buksa nå. Har bare halve beinet igjen nå :)
Så gøy :) det beste er når man begynner å se resultat på det man strikker! Jeg skal prøve meg på å strikka hytte-tøfler nå i ferien, som skal toves :D det skal bli spennendes! Kjøpte garn idag :)

Så moro med bryllup! Kan forstå dagen i dag ble slapp da :-) Ja, sååå moro med dåp til den lille. Ja, hun sov gjennom hele selskapet hun. Blir lett overstimulert stakars, så kirka ble litt mye. Var våken så alle fikk se ho litt før de dro ♡ Godt for henne at det er over og :-)
Heller at hun sov enn kauka gjennom dagen da :P husker lillegutt skrek seg gjennom HELE dåps-seremonien i kirka :P det var litt slitsomt...
Roet seg etterpå da, når han fikk enda mer mat! ;)
Godt å vær ferdig å da :) regner med hun fikk mye fint?

Back
Topp