Skravletråd juli 2016

Hei hei :)
Titter innom før lillegutt våkner :) skal ut på tur etterpå! Prøver å gå tur annen hver dag :)
Bestemt oss for at vi bruker Oslo område i ferien i år. Mye å finne på her, og heller tar ordentlig ferie neste år. Mannen starter å jobbe i august, så vi kan begynne litt med bolig osv i september. Spent på hva vi får i lån. Mannen skal og ha ny seng. Jeg har ikke nevnt det, men han ville ha en ordentlig seng! Yeah... :)

Vis vedlegget 186564
Her er da lillegutt som er blitt 3 uker og 3 dager idag ❤️ han har på babyboots av det settet bentleif har strikket :D
Oslo er flott på sommeren, så dere får nok en fin ferie:D
Så nydelig Theo er!❤️

Hvordan praktiserer dere det med baby med feber?

Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.

Men ut og trille for å sove, det er vel greit?

Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?
Jeg hadde tatt henne ut:)
God bedring til lillesødter'

Oi, skummelt. Gikk det bra med ham?
Det gikk heldigvis bra med mannen,men vil si han var heldig som ikke fikk en eneste skramme.
Var en stor bil med container på. Han i e-golf.
Bilen er temmelig stygg, men så lenge han er hel så er alt fint.
Så kom fra det med skrekken bare.

Det er sol, det er 20 grader, det er ikke særlig vind. Hun er i fin form, altså ikke prikker, oppkast, snørr eller hoste. Reagerte på at hun ikke ville ha grøt, tok henne på fanget, syntes hun var varm. Ammet og byttet bleie, målte 38,9. Så åpenbart ikke helt frisk.

Tåke, regn og vind, så hadde jeg hatt henne inne. Hoste, snørr eller "synlig syk" likeså. Men bare feber og sommer?
Hadde glatt trillet en tur

Ville også fint gått ut for en tur da.
Håper hun blir fort frisk ❤

39,3 (hun skapte behov for ny bleie, så da målte jeg. Driver ellers ikke og måler i baken i tide og utide altså)

Utilpass, men grei form egentlig.

Lille gullet bare trenger en voksen på fulltid. Gjerne en med pupp.

Så lenge jeg får ammet henne er det jo greit, da får hun veske og næring. Om hun ikke spiser fast føde gjør ikke noe

39,3 (hun skapte behov for ny bleie, så da målte jeg. Driver ellers ikke og måler i baken i tide og utide altså)

Utilpass, men grei form egentlig.

Lille gullet bare trenger en voksen på fulltid. Gjerne en med pupp.

Så lenge jeg får ammet henne er det jo greit, da får hun veske og næring. Om hun ikke spiser fast føde gjør ikke noe
Godt hun vil ha puppen:) det er jo det viktigste!

Godt hun vil ha puppen:) det er jo det viktigste!
Ja. Så lenge hun tar den er jeg ikke bekymret. Det er det viktigste. Melka er viktig.

Gulper opp en del av det, men en gulper har hun jo vært hele tiden. Litt bedre nå med fast føde, men ikke slutt på gulpingen og ikke noe som tyder på at dette er oppkast.

Tydelig varm, men ellers ok.

Ja. Så lenge hun tar den er jeg ikke bekymret. Det er det viktigste. Melka er viktig.

Gulper opp en del av det, men en gulper har hun jo vært hele tiden. Litt bedre nå med fast føde, men ikke slutt på gulpingen og ikke noe som tyder på at dette er oppkast.

Tydelig varm, men ellers ok.
Godt formen er grei:)
Gulp og oppkast ser man jo greit forskjell på heldigvis. Håper hun snart er tipp topp igjen!:)

Godt formen er grei:)
Gulp og oppkast ser man jo greit forskjell på heldigvis. Håper hun snart er tipp topp igjen!:)
Formen er grei. Sover på fanget mitt nå etter amming. 39 er jo uten tvil feber, ikke bare sånn "litt for varm, 38", det er helt klart feber. Men ikke veldig syk, heldigvis.

Back
Topp