Bergensjenter <3

Hei :) Bor også utenfor Bergen sentrum. Bodd her i 8 år til sommeren, er 28år og dette blir førstemann for samboeren og meg :) (om alt går bra, fingers crossed!)

Jeg ringte opp da fødselen begynte. Mener å huske at jordmoren min sa at de prioriterer de som hører til der, så hvis det er fullt må du reise til Kk.
Jeg har en venninne som hadde en veldig fin opplevelse på Voss. Samtidig hadde jeg en fin opplevelse på Haukeland.. har de lystgass på Voss?

Skal krysse fingre med deg! :D
Hvor er du egentlig fra da?
Lovlig sent svar på denne da, sorry! Hvorenn tåpelig det er, så tror jeg rett og slett jeg har vært redd for å involvere meg for mye i både forum og annet graviditetsrelatert i tilfelle det skulle gå galt. :p Er i dag 13+4 og har begynt å nyte det hele mye mer:happy: Ser det er lenge siden aktivitet på denne, har alle kommet seg trygt videre? *krysserfingrene*

Lovlig sent svar på denne da, sorry! Hvorenn tåpelig det er, så tror jeg rett og slett jeg har vært redd for å involvere meg for mye i både forum og annet graviditetsrelatert i tilfelle det skulle gå galt. :p Er i dag 13+4 og har begynt å nyte det hele mye mer:happy: Ser det er lenge siden aktivitet på denne, har alle kommet seg trygt videre? *krysserfingrene*
Skjønner godt du har vært litt tilbakeholden.

Her er jeg 13+5 i dag og trooor jeg fant hjertelyd i går med doppler hos en venninne :D

Det er helt sant! Finnes ikke noe finere sted i verden enn bergen når det er fint vær.

Jeg kommer egentlig fra Østlandet. Men har bodd endel år i Hardanger til jeg flyttet til Fana ^^,
Jeg og bor i fana. Men jeg er på februar forumet enn så lenge

Ja ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.

Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.
Keg
Ja ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.

Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.
Jeg har samme erfaring om Barsel og vil og hjem fort. :) men jordmødrene under fødsel var flinke :)

Var på ultralyd på onsdag og fikk se en sprellende liten krabat som alt så vel ut for! bynner å senke skuldrene nå, og det er så deilig!

Var på ultralyd på onsdag og fikk se en sprellende liten krabat som alt så vel ut for! bynner å senke skuldrene nå, og det er så deilig!
Så kjekt :) hvilken uke er du? :)

Så artig!
Jeg er også 90 - modell, og fikk førstemann på KK i 2012 =P
Hvor bor du? :D

Askøy, så motsatt side i forhold til deg ;)
Merker det blir veldig fint mellomrom nå mellom guttungen og neste. Han er stor nok til å forstå og kunne delta i ventingen :) gleder seg til å kunne gi leker han selv er vokst i fra :)

Skjønner godt du har vært litt tilbakeholden.

Her er jeg 13+5 i dag og trooor jeg fant hjertelyd i går med doppler hos en venninne :D

Å, det må være koselig å kunne gjøre selv :D Har foreløpig blitt rådet til å ikke kjøpe doppler fordi det er lett å bli stresset over om noe er galt hvis man ikke finner det.. Men får se om det plutselig blir likevel, spørs vel hvor utålmodig jeg blir på bevegelse! :p (Siden det er min første og jeg vet morkake ligger i front kan jeg vel forvente at det tar en stund, haha!) Du har en fra før, var det så? Så du vet kanskje mer hva du kjenner etter?:happy:

Men i tillegg til tidlig UL klarte faktisk fastlegen å finne hjertelyd allerede 11+3 utenpå magen, det var helt herlig!!

Back
Topp