Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en venninne som hadde en veldig fin opplevelse på Voss. Samtidig hadde jeg en fin opplevelse på Haukeland.. har de lystgass på Voss?Jeg ringte opp da fødselen begynte. Mener å huske at jordmoren min sa at de prioriterer de som hører til der, så hvis det er fullt må du reise til Kk.
Skal krysse fingre med deg!HeiBor også utenfor Bergen sentrum. Bodd her i 8 år til sommeren, er 28år og dette blir førstemann for samboeren og meg
(om alt går bra, fingers crossed!)
Jeg har en venninne som hadde en veldig fin opplevelse på Voss. Samtidig hadde jeg en fin opplevelse på Haukeland.. har de lystgass på Voss?
De har jo ikke lystgass på Haukeland, men samtidig så tror jeg at jeg er så pinglete at jeg vil ha epidural uansett..Ja, det har de. Det hjalp veldig![]()
De har jo ikke lystgass på Haukeland, men samtidig så tror jeg at jeg er så pinglete at jeg vil ha epidural uansett..![]()

Hadde epidural med vesla, og det er ikke vondt altså - bare litt ekkelt =PJeg er så pinglete at jeg tror ikke jeg tør å få epidural! En så gigantisk nål langt inn i ryggen!!!! Auuuu...![]()
Lovlig sent svar på denne da, sorry! Hvorenn tåpelig det er, så tror jeg rett og slett jeg har vært redd for å involvere meg for mye i både forum og annet graviditetsrelatert i tilfelle det skulle gå galt.Skal krysse fingre med deg!
Hvor er du egentlig fra da?
Ser det er lenge siden aktivitet på denne, har alle kommet seg trygt videre? *krysserfingrene*Skjønner godt du har vært litt tilbakeholden.Lovlig sent svar på denne da, sorry! Hvorenn tåpelig det er, så tror jeg rett og slett jeg har vært redd for å involvere meg for mye i både forum og annet graviditetsrelatert i tilfelle det skulle gå galt.Er i dag 13+4 og har begynt å nyte det hele mye mer
Ser det er lenge siden aktivitet på denne, har alle kommet seg trygt videre? *krysserfingrene*
Jeg og bor i fana. Men jeg er på februar forumet enn så lengeDet er helt sant! Finnes ikke noe finere sted i verden enn bergen når det er fint vær.
Jeg kommer egentlig fra Østlandet. Men har bodd endel år i Hardanger til jeg flyttet til Fana ^^,
KegJa ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.
Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.
Jeg har samme erfaring om Barsel og vil og hjem fort.Ja ^^,
Jeg har ikke et vondt ord å si om fødeopplevelsen min på KK. Jeg ble tatt på alvor hele veien, jordmødrene og barnepleierne tok seg av både meg og babyen i magen på en veldig profesjonell måte. Samtidig var det utrolig deilig å være "der ekspertisen er" - En fødsel kan jo være skremmende, men med rommet fullt av barneleger og andre fagpersoner er man helt sikker på at babyen blir ivaretatt på best mulige måte.
Barsel derimot er en annen historie. Denne gangen håper jeg at jeg får reise hjem så fort jeg er på beina igjen.
Så kjektVar på ultralyd på onsdag og fikk se en sprellende liten krabat som alt så vel ut for! bynner å senke skuldrene nå, og det er så deilig!
Så artig!90 modell fra utenfor Bergen herfikk nr 1 på Kk i 2012
![]()
Så artig!
Jeg er også 90 - modell, og fikk førstemann på KK i 2012 =P
Hvor bor du?![]()
Skjønner godt du har vært litt tilbakeholden.
Her er jeg 13+5 i dag og trooor jeg fant hjertelyd i går med doppler hos en venninne![]()

Så kjekthvilken uke er du?
![]()
Det er ikke så lenge tilEr 13+4så skal på oul om bare litt over en m mnd, gleder meg!