Skravletråd juli 2016

Jeg skal prøve meg på tipset fra musemor :)
Det hørtes veldig godt ut. Får prøve det en annen dag. Frøkena ønsket pannekake her i går.

God kveld. Hva har dere gjort i dag?
Her er det legging på mini... som sikkert ikke sovner før 22... og mannen er ute å maler huset.

Da har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend:). Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp:)
Uansett litt deilig å ha gubben hjemme. Håper du får slappet av litt. Ta deg en god varm dusj i håp om at bekkenet skal bli bedre og kynnerene avta

Titter innom 2 min :) kontrollen gikk bra og jeg har fløtemelk :D lillebror og storesøster er veldig forskjellig der. Fikk med D-vitamin. Veldig koselig å treffe bentleif :D koset meg sånn ❤️ lillebror var en knupp og storesøster så rolig og tålmodig. Fikk hentesettet hun strikket :D gleder meg til å bruke det ❤️ N fikk såpebobler og hun satt faktisk på fanget hennes :) det skjer ikke ofte at hun vil, så ble glad da ja :)

Satt ute i over 2 timer vi på en kafé ved meg så nå er jeg solbrent på puppene xD ønsker dere en fin kveld :D

Det hørtes veldig godt ut. Får prøve det en annen dag. Frøkena ønsket pannekake her i går.
Det var veldig godt også:)
Skal helt klart lages igjen her:)

Lykke til med det:D
Moro å plassere ting et nytt sted da!

Takk takk :)
Joda, morsomt nok det. Men med et bekken som ikke er enig, to små som krever sitt av oppmerksomhet og en mann som sliter seg ut på jobben er det vanskelig å få gjort alt..

Back
Topp