Har en god mann som er flink til å varte oppHøres helt forferdelig ut faktisk. God bedring! Du trenger det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en god mann som er flink til å varte oppHøres helt forferdelig ut faktisk. God bedring! Du trenger det!
Flink mannHar en god mann som er flink til å varte opp![]()
Dessverre noen av demSkjønner dener bare glad han ikke var som x antall andre leger jeg har vært hos som faktisk bare avføyer det og sier "ta paracet" "ta magnesium" når ingenting funker :/,
Er egentlig ganske godt å bli vartet opp, det pleier å være motsatt at jeg ordner alt...Flink mann![]()
Og der våkna frøkna igjen![]()
Ja får bare sløve nå tror jegDu må ta det med ro
Ikke sant. Om blødprøvene er fine snakka han om mulig å få time hos nevrolog. Så virker som man endelig blir tatt på alvorDessverre noen av dem![]()
Har man prøvd uten hell må man undersøke videre
Da fortjener du detEr egentlig ganske godt å bli vartet opp, det pleier å være motsatt at jeg ordner alt...
Godt å bli tatt på alvorIkke sant. Om blødprøvene er fine snakka han om mulig å få time hos nevrolog. Så virker som man endelig blir tatt på alvor
Sover igjen. Men spent på hvor lenge det varerhåper Jon Blund kommer snart!
Det er det. Er lei av samme beskjed. Ta Paracet når du får vondt. Hadde jeg fulgt det rådet hadde det gått maks dose hver dag i årevis. Det går jo ikkeGodt å bli tatt på alvor
Den koster 379-, men det er for en liten og en stor ser jeg jo nåLikte den siste dernå, hva kosta de?
Gå inn på hjemmesiden deresLikte den siste dernå, hva kosta de?
Hehe, nei er vel som regel sånnEi halv uke. Så skal vi bli med dem hjem i 10 dager. O du hellige lykkemin samboer gleder seg ikke så veldig til de 10 dagene da
![]()
Så godt å høreKjennes ut som om det løsner litt nå
Han begynner å bli storVeldig.
Er så koselig nå som U virkelig begynner og kan være med på leken
Det er et godt tegnMan begynner å bli bedre når man ikke klarer å sitte i ro lenger ikke sant?
Sorry, har ikke så mye til overs selvSend meg energi
Jo, men så kollapset jeg igjenDet er et godt tegn![]()