Kan være ille nok det.Er mest jenta som nok ikke er i slaget. Jeg er "bare" utslitt generelt og kroppen verker. Så takk uansett da![]()
Spesielt kombinert med sykt barn som gir lite søvn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være ille nok det.Er mest jenta som nok ikke er i slaget. Jeg er "bare" utslitt generelt og kroppen verker. Så takk uansett da![]()
Så flink du erPåtide å vaske noen maskiner klær og få rydda opp her. Lage middag og sånt og. Håper frøkna sovner snart. Gubben er å legger henne. Ikke i toppform idag![]()
Her er pannekaker middag for guttaTar vårruller til hovedrett og pannekaker til dessert jeg da![]()
![]()
Tenkte at en handletur så fikk jenta en tur ut. Hun pleier vanligvis å elske det. Sitte i vogna og se på andre ungerEr akkurat derfor jeg gjør det uten mann og barn
Trøtt gjeng her idagTrøtt her også kjenner jeg![]()
Jeg foretrekker otrivin, bare ikke den med mentol...
Uff virkelig ikke i form du:/ kom det rett etter dere kom hjem?Spiller ingen rolle lenger, for jeg er blitt slapp igjen.
Fikk brukt den bedre-perioden til å ta meg litt mat siden jeg ikke orket middag
Håper du klarer detFor lite ja, må komme meg i seng i kveld
Så utrolig kjedelig daTenkte at en handletur så fikk jenta en tur ut. Hun pleier vanligvis å elske det. Sitte i vogna og se på andre unger
Men idag var bare alt galt.
Hjalp lite at vi møtte på tanta til gubben utenfor som er parkeringsvakt. Ei vi aldri snakker med eller som har møtt LJ. Så bråstopper hun oss og går opp i fjeset på lille og nærmest roper hei. Jenta hylgråt jo selvsagt og hadde jeg sett henne komme hadde jeg gått litt rundt og latt gubben prata med henne. LJ er nok redd fremmede som det er. Hun har rett og slett en veldig sterk intimsone ingen får krysse som ikke er nære
Ja. Syk er hun vel ikke. Alt virka bra og virka ikke plaga lengre av vaksinene igår. Men tydeligvis var hun det likevel. Glad turen hjem i bil er på 5-6 minutterKan være ille nok det.
Spesielt kombinert med sykt barn som gir lite søvn
Alltid godt med hjelpDa har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend. Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp
![]()
Hun gjør heldigvis detSå flink du erog håper frøkna sovner !
Kom i går kveld.Uff virkelig ikke i form du:/ kom det rett etter dere kom hjem?
Dubba litt på dagen så det spørs, men skal seriøst prøve.Håper du klarer det![]()
Har han lite å finne på?En stk gutt som kjeder seg..
Nei. Desverre ikke første gang heller... Av andre. Er så lei av å unnskylde med at hun er veldig redd fremmede.Så utrolig kjedelig da
Man gjør da ikke slik på et lite barn som ikke kjenner deg
Ingen venner hjemmeHar han lite å finne på?![]()
Høres helt forferdelig ut faktisk. God bedring! Du trenger det!Kom i går kveld.
Kraftig forkjølet, vondt i hele kroppen, vipper ut og inn av feber, vondt i ørene, svir i øynene, vatt i hodet, problemer med å puste, tett i nesen +++