Skravletråd juli 2016

Er mest jenta som nok ikke er i slaget. Jeg er "bare" utslitt generelt og kroppen verker. Så takk uansett da :)
Kan være ille nok det.
Spesielt kombinert med sykt barn som gir lite søvn

Er akkurat derfor jeg gjør det uten mann og barn
Tenkte at en handletur så fikk jenta en tur ut. Hun pleier vanligvis å elske det. Sitte i vogna og se på andre unger

Men idag var bare alt galt.

Hjalp lite at vi møtte på tanta til gubben utenfor som er parkeringsvakt. Ei vi aldri snakker med eller som har møtt LJ. Så bråstopper hun oss og går opp i fjeset på lille og nærmest roper hei. Jenta hylgråt jo selvsagt og hadde jeg sett henne komme hadde jeg gått litt rundt og latt gubben prata med henne. LJ er nok redd fremmede som det er. Hun har rett og slett en veldig sterk intimsone ingen får krysse som ikke er nære

Tenkte at en handletur så fikk jenta en tur ut. Hun pleier vanligvis å elske det. Sitte i vogna og se på andre unger

Men idag var bare alt galt.

Hjalp lite at vi møtte på tanta til gubben utenfor som er parkeringsvakt. Ei vi aldri snakker med eller som har møtt LJ. Så bråstopper hun oss og går opp i fjeset på lille og nærmest roper hei. Jenta hylgråt jo selvsagt og hadde jeg sett henne komme hadde jeg gått litt rundt og latt gubben prata med henne. LJ er nok redd fremmede som det er. Hun har rett og slett en veldig sterk intimsone ingen får krysse som ikke er nære
Så utrolig kjedelig da :(
Man gjør da ikke slik på et lite barn som ikke kjenner deg

Da har vi kommet tilbake til hytten etter å ha gjort litt småærend:-). Beina et hovne, bekkenet vondt og småkynnere. Gleder meg til gubben kommer og kan hjelpe med mini selv om foreldrene mine er til god hjelp:-)
Alltid godt med hjelp:)

Så flink du er:) og håper frøkna sovner !
Hun gjør heldigvis det :)

Prøver men er egentlig helt utslitt. Men det må gjøres idag da jeg er på jobb både fredag og lørdagskveld.

Så utrolig kjedelig da :(
Man gjør da ikke slik på et lite barn som ikke kjenner deg
Nei. Desverre ikke første gang heller... Av andre. Er så lei av å unnskylde med at hun er veldig redd fremmede.

Men klart når noen står tre cm unna ansiktet ditt, ville man jo selv reagert.

Back
Topp