Kjennes ut som om det løsner litt nåHåper det forsvinner like fort som det kom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes ut som om det løsner litt nåHåper det forsvinner like fort som det kom![]()
Veldig.Haha, så herlig![]()
Mest et eksempel på at man aldri kan viteJo. Men han ville utrede for å utelukke at det kunne være noe annet evt noe verre![]()
Godt han har gjort en del da ihvertfall, er vel typisk menn å "sovne"!Han tok ungene i morges, løpt frem og tilbake med te, vært i butikken etter Klinex og Otrevin, kommet når jeg har ropt på han.
Han sovnet litt akkurat (påstår det var ved et uhell) når middagen skulle lages, men den var enkel i dag så det var helt greit.
Nå har jeg også fått feber![]()
Han har sovet litt urolig i natt og var sliten.Godt han har gjort en del da ihvertfall, er vel typisk menn å "sovne"!
Er få menn jeg kjenner som hadde tatt alt en hel dag med tre barn og ikke latt kona få litt av jobben selvom hun er syk!
Han var på trilletur med yngsteHåper du klarte å holde deg våken
Hvor er mannen??
Spørs hvilke tre. Mine to og nabojenta er ikke merkbart mer enn mine to. Mine to og min bror sine to er fire, og vesentlig mindre lyd enn i dag. Dette er den samme som kom på besøk en dag når svigerfar med sine to var her, og forskjellen på fire og fem var markant. Det er ikke bare ham, på ingen måte. På uvisst vis var det logisk for mine også å rope alt de kom på mens de hoppet i dag, de gjør ikke det til vanlig. Det skjer når de er sammen guttungen og den kompisen, da skrur alle opp volumet fem hakk ekstra3 er MYE lyd![]()
Neste år tror jeg vi tar ferie hele juliDet har jeg også
Ikke godt når ikke han er helt frisk selv men snart leggetidHan har sovet litt urolig i natt og var sliten.
Påstod at han ikke sovnet med vilje, men egentlig så tror jeg han bare planla å få 5 minutter på øret.
Lot han sove 45 minutter og vekket han til middag.
Jeg kunne godt ha vekket han tidligere dersom jeg hadde ønsket, men han må da få slappet av han også.
Er ikke helt frisk han heller selv om jeg er mye verre
Ååja. Er mer glad i kjøtt jegBruker mye laks i woken, er ikke noe glad i rødt kjøtt. I dag ble det frossen woxmix, laks og teriyakisaus. Nam nam
Det gjør detDet lover jo godt![]()
Den gikk rett vest. Med ungen bærende på arma klamrende inntil. Arma verka. Og når vi nådde kassa så måtte gubben bare gå ut med henne. Og jeg fikk hu såvidt ned i seter sitt. Måtte nærmest bryte jenta neddi følte jeg... Men hun måtte jo spennes fast...Lykke til på storhandel![]()
Masse god bedring til deg.Påtide å vaske noen maskiner klær og få rydda opp her. Lage middag og sånt og. Håper frøkna sovner snart. Gubben er å legger henne. Ikke i toppform idag![]()
Er akkurat derfor jeg gjør det uten mann og barnDen gikk rett vest. Med ungen bærende på arma klamrende inntil. Arma verka. Og når vi nådde kassa så måtte gubben bare gå ut med henne. Og jeg fikk hu såvidt ned i seter sitt. Måtte nærmest bryte jenta neddi følte jeg... Men hun måtte jo spennes fast...
Skjønner denMest et eksempel på at man aldri kan vite![]()
Er dessverre noen leger som mener at unge ikke kan få x antall sykdommer og utreder helst ikke for det heller![]()
Eller bare er rastløs. Jeg får mest arbeidslyst når jeg er syk..Man begynner å bli bedre når man ikke klarer å sitte i ro lenger ikke sant?
Er mest jenta som nok ikke er i slaget. Jeg er "bare" utslitt generelt og kroppen verker. Så takk uansett daMasse god bedring til deg.
Burde også gjort noe, men orker ikke helt
Spiller ingen rolle lenger, for jeg er blitt slapp igjen.Eller bare er rastløs. Jeg får mest arbeidslyst når jeg er syk..