Fikk med meg hvorfor etterhvertNei ikke derfor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk med meg hvorfor etterhvertNei ikke derfor![]()
Her blir det pannekaker til barna og vårruller med ris til de voksneMiddag i dag da folkens ?![]()
Er veldig godt ogsåHøres fantastisk ut![]()
Så flott du blir tatt godt vare påJa faktisk. I 2 år har jeg slitt ille med stoffskiftet, og ingen har gjort noe. Første timen hos ny lege blir jeg henvist rett til endokrinolog på sykehuset, fordi hun tror kjertelen har betennelser. Har og ønsket nye blodprøver etter SF i svangerskapet, men ikke fått. Hun ville sjekke alt fordi kroppen oppfører seg rart. Ble SÅ lettet! :-D
Tar vårruller til hovedrett og pannekaker til dessert jeg daHer blir det pannekaker til barna og vårruller med ris til de voksne![]()
Så slitsomt daTenner :/ vært urolig i flere dager. Er de to fortennene oppe som er på tur :/
Au, det er vondt det!!AUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
Sendte mannen av gårde for å kjøpe Klinex og Otrivin.
Han kom hjem med Otrivin med mentol, pytt-pytt tenkte jeg og tok den.
Nå gjør det så vondt inni nesen at jeg er redd den skal falle av
Jepp, var mye bedre førGod gammel tradisjon som man godt kunne tatt litt mer vare på i samfunnet. Barselskvinner. Som kunne fått hvile litt mer og styre litt mindre.
Skjønner du er trøtt daSitter i sofaen med strikketøy på dagtid, ikke veldig vanlig. Tdf på tv'n, tre unger som leker, men mellomste kommer og sier at det ikke er noe gøy, for guttene (det er eldste og en kompis) leker bare ninjago eller chima, sånne gutteting, sier hun. Nabojenta er på lekeland, så hun har ingen å leke med....
Men her sitter jeg og gjesper og nesten sovner. Jeg var virkelig for sent i seng i går, begynte å se noe på tv når jeg skulle lagt meg. Lillejenta sov for all del i strekk fra sånn litt etter ett til noe rundt seks, men det var da også alt jeg sov, for hun våknet altså da jeg gikk på badet så jeg ammet da jeg la meg og sov til hun våknet. Det ble bare ikke mange nok timer.
Heldige. Her er det mer kakao-vær. Overskya og vind.Vel, det kom opp i en 19-20 grader, det er lettskyet sol for øyeblikket. Is, helt klart![]()
Ullpledd, peis, kakao-vær..Heldige. Her er det mer kakao-vær. Overskya og vind.
Må vel jeg også snartNei, kanskje begynne å tenke på å lage middag snart![]()
Akkurat i dag skulle jeg ønske mannen kunne ta det, men han har sovnet.Må vel jeg også snart![]()
Unektelig koselig, men jeg vil danse inn i sommernatta før jeg krøller meg sammen i høstmørket med en bok. *drømme*Ullpledd, peis, kakao-vær..
Det høres nesten koselig ut, men det er kanskje *litt* feil årstid for det nå![]()
Vi hadde kakao-vær i gårHeldige. Her er det mer kakao-vær. Overskya og vind.
For lite ja, må komme meg i seng i kveldSkjønner du er trøtt dalitt lite søvn!
Kanskje vi skal bytte.Unektelig koselig, men jeg vil danse inn i sommernatta før jeg krøller meg sammen i høstmørket med en bok. *drømme*
Hehe. Formen din vil jeg gjerne slippe, tror ikke hun hellet vil ha den... Men vi kan sikkert sende deg kakao-vær, i bytte mot litt sol og sommer....Kanskje vi skal bytte.
Jeg har kakao form og fantastisk vær.
Du får formen min og jeg din![]()