Skravletråd juli 2016

Ja faktisk. I 2 år har jeg slitt ille med stoffskiftet, og ingen har gjort noe. Første timen hos ny lege blir jeg henvist rett til endokrinolog på sykehuset, fordi hun tror kjertelen har betennelser. Har og ønsket nye blodprøver etter SF i svangerskapet, men ikke fått. Hun ville sjekke alt fordi kroppen oppfører seg rart. Ble SÅ lettet! :-D
Så flott du blir tatt godt vare på:D
Håper du får noen svar!

God gammel tradisjon som man godt kunne tatt litt mer vare på i samfunnet. Barselskvinner. Som kunne fått hvile litt mer og styre litt mindre.
Jepp, var mye bedre før;)
Nå er vi superkvinner som styrer med alt mulig så fort vi kan..

Sitter i sofaen med strikketøy på dagtid, ikke veldig vanlig. Tdf på tv'n, tre unger som leker, men mellomste kommer og sier at det ikke er noe gøy, for guttene (det er eldste og en kompis) leker bare ninjago eller chima, sånne gutteting, sier hun. Nabojenta er på lekeland, så hun har ingen å leke med....

Men her sitter jeg og gjesper og nesten sovner. Jeg var virkelig for sent i seng i går, begynte å se noe på tv når jeg skulle lagt meg. Lillejenta sov for all del i strekk fra sånn litt etter ett til noe rundt seks, men det var da også alt jeg sov, for hun våknet altså da jeg gikk på badet så jeg ammet da jeg la meg og sov til hun våknet. Det ble bare ikke mange nok timer.
Skjønner du er trøtt da:( litt lite søvn!

Heldige. Her er det mer kakao-vær. Overskya og vind.
Ullpledd, peis, kakao-vær..
Det høres nesten koselig ut, men det er kanskje *litt* feil årstid for det nå :P

Trøtt her også kjenner jeg :p

Kanskje vi skal bytte.
Jeg har kakao form og fantastisk vær.
Du får formen min og jeg din :P
Hehe. Formen din vil jeg gjerne slippe, tror ikke hun hellet vil ha den... Men vi kan sikkert sende deg kakao-vær, i bytte mot litt sol og sommer....

Back
Topp