Er jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magenOg jeg klager virkelig ikkehørt om de som har fått time etter mange mnd! Det går jo ikke når man er gravid!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magenOg jeg klager virkelig ikkehørt om de som har fått time etter mange mnd! Det går jo ikke når man er gravid!
![]()
Ja, det er braGodt det blir bedre etter fødsel!
NettoppEr jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magen![]()
Noen ganger kan det faktisk detHoho, takk :-D Tullete at det kan redde dagen. Haha.
Så hun har funnet seg en amerikanerYes, det gjør det.
Hjembyen hans![]()
Jada, bare koseligeHyggelige telefonsamtaler?
Er ikke mammaen din i nabohuset?Jada, bare koselige
Med mamma, pappa og min bror![]()
Nei egentlig ikkeHuff! Skulle ikke hvert mulig!
Hehe. Vet detFor å si det sånn, enkelte lærer aldri det der med konsekvenser.
Men greit å prøve å påvirke den læringsprosessen om man kan![]()
Godt stoff kosterRegner med det er såpass dyrt ja...det er synd
Det gjorde vi! Har du funnet?Random qoute.
Snakket vi om en slik bok med rom inni? Til å ha TV kontroll i?![]()
Høres ut som en fysio som tenker rett iallefall! Jeg ringte alle som var i byen - de fleste tok meg ikke imot da de spesialiserte seg på idrettsskader, ikke gravide. Legen kunne ikke gjøre noe, jeg måtte ringe og fikse selv. Men lite nytter det når henvisningen min tilsa at jeg hadde stort behov for fysio behandling, men fullt overalt og ingen tok meg inn engang til vurdering... Bassengtrening var ei heller tilbud daDet går jo ikke
Fysio jeg gikk hos praktiserer så godt som ingen ventetid for gravide, hun tar oss inn til vurdering i løpet av ei uke. Finner en time, avbestilling eller lager en time utenfor normal tid, og tilbyr plass på gruppetrening selv om gruppa egentlig er full. (den er dog somregel ikke helt full heller) og smetter de som har behov for enkelttimer inn etter beste evne også. Det er hennes prioritet
Neste gang jeg er gravid skal jeg troppe opp i alle resepsjoner der fysio er og stå der til de slipper meg innEr jo greit å få time mens ungen faktisk er inni magen![]()
Jeg er her!Her var det rolige tilstander..![]()
Er det du eller jentungen som skal til legen?Jeg er her!inntil legen roper meg opp
Det var den feriemodusen da vettuHer var det rolige tilstander..![]()
Nærmer seg fellesferien og er vel mange som har ferie da. Nærmer seg feriemodus her ogsåDet var den feriemodusen da vettu
Åhh neida. Ser jeg skrev uklart derSå hun har funnet seg en amerikanermoro da!