Skravletråd juli 2016

Hadde grodd fast hos fastlegen min. Det var dumt, for nå har jeg byttet, og det var ganske fantastisk! :-O Snakk om å ta tak i ting. Dagens glede! Og dagens tips: ikke gro fast hos fastlegen :p
Jeg har grodd fast hos fastlegen min siden hun er utrolig flink og tar ting på alvor samt vet hvordan hun skal få ting gjennom.
Typisk: "Jeg jeg skal egentlig sende rekvisisjonen til det sykehuset du tilhører, men der er de ikke så flinke på det. Er jo fritt sykehusvalg så sender den til XXX istedenfor dersom de ønsker det siden de er mye flinkere der"

Egentlig, men jeg har allerede vært på det privat. Så litt spent på hva de sier. Var en lege som tullet det til med timen en annen lege hadde satt opp. Så da bare kommer jeg på ny oul...
Håper de tar en gjennomgang når du først er der da:)

God ettermiddag:D
Du driver med for tiden da?
Har gjort en del avtaler med venner :D møtes etter jobb og noen helgeturer ;) Så bli litt lite skravling ;) Skal være barnevakt også ;) Så er litt begrenset hvor mye jeg får til ;) Også føler jeg jo at det er noen andre sin til å vinne premie og komme seg oppover på topp 10 listen :) også må jeg bli ferdig med alle strikkeprosjektene jeg har startet :p

Jeg har grodd fast hos fastlegen min siden hun er utrolig flink og tar ting på alvor samt vet hvordan hun skal få ting gjennom.
Typisk: "Jeg jeg skal egentlig sende rekvisisjonen til det sykehuset du tilhører, men der er de ikke så flinke på det. Er jo fritt sykehusvalg så sender den til XXX istedenfor dersom de ønsker det siden de er mye flinkere der"
Men da er det greit å være fastgrodd :-) Jeg trodde min var flink, helt til jeg byttet :-P Gror heller fast der jeg er nå!

Middag spist, nå IKEA før lillemor skal legge seg. Farlig å bo så nært (for lommeboka altså)

Back
Topp