Ja, tvilte litt på hørselen min en stund for var mye tidligere enn jeg trodde jeg ville få timeSå deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tvilte litt på hørselen min en stund for var mye tidligere enn jeg trodde jeg ville få timeSå deilig![]()
Hvorfor lav profil?God morgen damerHar prøvd å holde en lav profil noen dager
![]()
Men nå må jeg følge med for å ikke dette utNoe nytt som har skjedd?
Middag og dagligvarer til 8 dagerSkal dere ha mye?
Aah. skal lage et til en kollega son får baby i november og25 ukertermin i oktober, så det er enda litt tid til vi trenger den babynestet
![]()
Ja. Håper det gir seg snart egentligAj, ja ser det blir slitsomt i lengden :/
Gikk utrolig nok bedre enn trodd. Selv om hun var gorrtrøtt og hadde vondt etter sprøytene. Må ha vært sliten for hun sov i 2 1/2 time etter vi kom hjemHuff, aldri morsomt med slike ting uansett når det blir gjort men selvsagt verre når det også ødelegger for dagssøvnen hennes
Kan jo være det.Jeg er så lei av det Sovetullet nå, nå må det være tenner vel ?
Kos dere på besøk.God morgen alle sammen! I dag skal lillemor og jeg på besøk til oldemoren hennesdet blir koselig. Hva skal dere?
Nei fortsatt ikkeKoselig med mammaprat![]()
Kos dere på besøkDet blir sikkert koselig ja!
Her skal jeg ta me sambo, lillegutt og bror for å besøke min tante som jeg alltid prøver og hilse på når vi er på besøk i Sverigeetterpå blir det avslapping i hytta til mamma og pappa før mitt søskenbarn med familie kommer på besøk og bader stamp i kveld
Tror det blir en koselig dag her og![]()
Det gjør jegGod morgen og kos deg på jobb![]()
Takkfor fetGod morgen
Ha en fin dag på jobb!![]()
Skal til legen imorgen med detHuff hva sier legen da?
Lykke tilGod morgen
I dag skal vi på ultralyd. Det er alltid spennende![]()
Etter forholdene overraskende bra. Sleit med å holde henne fast da. Hun er så sabla sterkHåper det gikk bra idag![]()
Såpass ja! Og din er et år nå? Ser du for deg at det blir mye styr med avvenning og sånn eller?
Ja, amminga er jo veldig mye kos da, men noen ganger blir jeg rett og slett møkk lei!Blir nok både leit og veldig godt når amminga er over og man rr litt mere fri, som du sier. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå her når jeg skal på konsert i September da...
Egentlig ingentingslappe av og rydde litt
dere da?