Skravletråd juli 2016

Hjemme fra jobb og rett i seng.

Hs med sprøyte og lege på ettårskontroll imorgen tidlig 8:45. Midt i lurtiden hennes. Gjett ei som kommer til å være forbanna og trøtt :(

Haha! Riktig så ambisiøs var ikke jeg. Var så mørbanka etter å ha fått første så brukte jo flere uker bare på å greie å gå ordentlig oppreist. Så hadde ikke tro på å komme meg så fort i gang med trening nei.. Var ikke like ille denne gangen, men ikke hatt sjans å kommet meg no særlig ut av huset uten lillemor. Og trening hjemme synes jeg er ekstremt vanskelig å motivere seg til. Hadde håpt å være kommet i gang i mars :D Men frøkna våkner opptil flere ganger i timen hele kvelden, og delvis natta også forsåvidt, og da er det bare meg som er god nok. Så noe treningssenter da er uaktuelt for å si det sånn..

Mhm..sånn er kvelden her og fremdeles! Våkner maaange ganger, og er bare en pupp som roer :p
Gleder meg egentlig litt til å være ferdig med hele amminga, så jeg blir litt mer fri :o

Kommet meg et stykke lenger på vei i alle fall, men fortsatt gjenstår ganske mange masker altså
Ja det vil jeg tro, men dette greier du! :)

Hjemme fra jobb og rett i seng.

Hs med sprøyte og lege på ettårskontroll imorgen tidlig 8:45. Midt i lurtiden hennes. Gjett ei som kommer til å være forbanna og trøtt :(
Huff, aldri morsomt med slike ting uansett når det blir gjort men selvsagt verre når det også ødelegger for dagssøvnen hennes

God morgen alle sammen! I dag skal lillemor og jeg på besøk til oldemoren hennes:) det blir koselig. Hva skal dere?

Back
Topp