Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sålenge hun tolerer de voksne blir bhg superBlir nok bra da jade har jo så mye nye spennendes leker som pleier å være vanskelig å stå imot
![]()
Hvor langt er du på vei da?Åh så kultjeg har og bestilt babynest av en i slekten som syr
håper vi skal se på stoff om ikke så lenge
![]()
25 ukerHvor langt er du på vei da?![]()
Men da kjenner du i det meste bhg og de som jobber der. Det hjelperJa, han er detbare annen avdeling
![]()
Ja men det var jo fintYes det har vi
Men da kjenner du i det meste bhg og de som jobber der. Det hjelper![]()
Det er det.må liksom unnskylde oss hele tiden når folk har lyst å hilse på henne.
Haha! Riktig så ambisiøs var ikke jeg. Var så mørbanka etter å ha fått første så brukte jo flere uker bare på å greie å gå ordentlig oppreist. Så hadde ikke tro på å komme meg så fort i gang med trening nei.. Var ikke like ille denne gangen, men ikke hatt sjans å kommet meg no særlig ut av huset uten lillemor. Og trening hjemme synes jeg er ekstremt vanskelig å motivere seg til. Hadde håpt å være kommet i gang i marsMen frøkna våkner opptil flere ganger i timen hele kvelden, og delvis natta også forsåvidt, og da er det bare meg som er god nok. Så noe treningssenter da er uaktuelt for å si det sånn..
Ja det vil jeg tro, men dette greier du!Kommet meg et stykke lenger på vei i alle fall, men fortsatt gjenstår ganske mange masker altså
Huff, aldri morsomt med slike ting uansett når det blir gjort men selvsagt verre når det også ødelegger for dagssøvnen hennesHjemme fra jobb og rett i seng.
Hs med sprøyte og lege på ettårskontroll imorgen tidlig 8:45. Midt i lurtiden hennes. Gjett ei som kommer til å være forbanna og trøtt![]()
God morgenGod morgen alle!![]()
Jeg er så lei av det Sovetullet nå, nå må det være tenner vel ?
Det er bra det da. Husker jo det fra jeg var lita, vente på mat var ganske kjedeligJa var frustrerende... Glad ungene taklet å sitte å vente så lenge uten noe spes tull.
Makan til trege folk!Ja hun i kassa i køen der samboer stod var så sutrete!
Andre som kom i kø etter han (i andre køer) fikk maten før ham fikk bestilt... Så han stilte seg i en annen kø til slutt