Skravletråd juli 2016

Start med å gå turer
Har ei frøken som er veldig av og på med å ville ligge i vogna, så ikke alltid det er så lett å komme seg på turer.. Trilleturer har alltid vært litt som å leke russisk rullett :D Så jeg sliter faktisk litt med å se hvor jeg skal starte med p komme i form igjen. Mulig det bare må vente

Nei, samme her. Og da er det veldig kjedelig med en baby som vil ha pupp halve natten, for da MÅ jeg ligge på en av sidene mer enn hva jeg burde.

Du er ikke i permisjon altså?
Ååh. Her må jenta ligge krølla inntil meg mens jeg holder rundt henne, så da får hofta kjenne på det

Nei, måtte begynne å jobbe i mars
Jobber kvelder til 2330 og er hjemme med henne på dagtid

Ja, satser på det går bedre imorgen. Må få han til å sovne på første dupp, så er han nok litt mere fornøyd :)
Er det i barnehagen han ikke får sove eller før dere drar avgårde?

Krysser fingrene for det.
Venter på rom på barsel, og på en lege som skal bestemme veien videre. Er rett og slett litt lei av å ligge nå :p
Det kan jeg skjønne. Du kan ikke opp å gå for å få litt fortgang i sakene da? :)

Håper dere har kost dere
Ja masser!! Sett dyr, kjørt karuseller, spist godteri og bada i badeland. Nå gjenstår ca 1,5 time bilkjøring, skal bli spennendes å se om lillegutt orker være våken eller om han sovner :P
Han har storkoset seg idag da ❤️

Veldig godtesyk :(

Så herlig:) her er det krabbetrening på gulvet. Lillemor på 6,5 mnd vil så gjerne fremover, men kommer bare rundt og rundt :P pluss litt husarbeid.

Kos dere på tur :)
Takk, vi har kost oss masse :D
Er jo greit for mammaen når hun ikke kommer så mye fremover enda da, det blir så mye mer å passe på når det begynner å gå fremover ;)
Husarbeid er et kjedelig må-gjøre :(

Back
Topp