Har ei frøken som er veldig av og på med å ville ligge i vogna, så ikke alltid det er så lett å komme seg på turer.. Trilleturer har alltid vært litt som å leke russisk rullettStart med å gå turer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei frøken som er veldig av og på med å ville ligge i vogna, så ikke alltid det er så lett å komme seg på turer.. Trilleturer har alltid vært litt som å leke russisk rullettStart med å gå turer
Det er det.må liksom unnskylde oss hele tiden når folk har lyst å hilse på henne.Ojdamå være slitsomt..
Det hadde jeg ikke sett for meg nå altså :/Æsj så kjipt
Ååh. Her må jenta ligge krølla inntil meg mens jeg holder rundt henne, så da får hofta kjenne på detNei, samme her. Og da er det veldig kjedelig med en baby som vil ha pupp halve natten, for da MÅ jeg ligge på en av sidene mer enn hva jeg burde.
Du er ikke i permisjon altså?
Er det i barnehagen han ikke får sove eller før dere drar avgårde?Ja, satser på det går bedre imorgen. Må få han til å sovne på første dupp, så er han nok litt mere fornøyd![]()
Heldigvis en kort ukeResten avuken
Det er absolutt den beste følelsen, nydusjet og rent sengetøy <3Har skifta på senga her og idagingenting er bedre enn å legge seg da
Oj, det var ikke lange duppen..
Så dumt daIngen sol her![]()
Det kan jeg skjønne. Du kan ikke opp å gå for å få litt fortgang i sakene da?Krysser fingrene for det.
Venter på rom på barsel, og på en lege som skal bestemme veien videre. Er rett og slett litt lei av å ligge nå![]()
Fort gjort detMhm..selv om vi har vært flinke til å gå turer, så er det blitt mye kaféturer og sofakvelder![]()
Du er tøffDet var det ja
Det er jo strålendeHan sov 2,5 timer![]()
Ja masser!! Sett dyr, kjørt karuseller, spist godteri og bada i badeland. Nå gjenstår ca 1,5 time bilkjøring, skal bli spennendes å se om lillegutt orker være våken eller om han sovnerHåper dere har kost dere
Takk, vi har kost oss masseSå herligher er det krabbetrening på gulvet. Lillemor på 6,5 mnd vil så gjerne fremover, men kommer bare rundt og rundt
pluss litt husarbeid.
Kos dere på tur![]()
Så flott du har henvisningJa, det er veldig teit... Ja, satser på det. Har henvisning fra legen, så må barefå fingeren ut og få ringt. Er vel kanskje ferietid nå da men
Vært på veranda i sola og et møte på sykehusetHva har folket gjort idag?