Får håpe det dukker opp flere rier snart daNei.. gjør ikke det.. bare de få riene jeg hadde i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det dukker opp flere rier snart daNei.. gjør ikke det.. bare de få riene jeg hadde i går.
Massa lykke til!! Da er hun her snartJa, er det![]()
HeheHan er ikke alene om den hukommelsen![]()
Kjenner absolutt til det.. Man ber de gjøre en ting. De sier ja, dagen går og ingenting skjer.Hehe
Jeg har ikke funnet balansen mellom å mase og spørre enda for blir fort masing med den hukommelsen![]()
Æsj så kjiptNå har jeg snart vært inne i en uke. Skulle tro formen ble bedre, men her er det heller motsatt i dag![]()
![]()
Ingen sol herGod morgen alle sammen
Nok en deilig dag med strålende soool!!
Håper dere har kost dereMorn!
Vi er på vei til Furuvik, en fornøyelsespark i Sverigelillegutt på 3 sa igår at gladde seg til å se kalemeleler
og åka karuleller
Enn dere da?![]()
Start med å gå turerGud, så dårlig form den kroppen er i om dagen. Slapp og tung og verk overalt, stiv og støl. Pp tide å komme i gang med trening igjen snart? Vet bare ikke når på døgnet det blir tid.
Så bra det går greit i oppstarten
Da skjønner jeg han ble sliten.
Trener du noe eller?
Det klarer du nok braVenter på systoff i posten. Skal børste støv av symaskinen og lage babynest til en gammel bekjent som får gullet sitt hjem fra sykehuset om en måneds tid![]()
Håper det gikk braSitter på venterommet til BUP
Oppstartsamtale for utredning av mellomste gullet mitt![]()
Hehe, blir fort litt ekstra i permisjon ja![]()
God tur hjemSitter i København og venter på å komme ombord på båten
Vi har skifta på senga, og prøvd å gå tur for å få lille til å sove... Ho sov i ti minutter..![]()
Det var det jaSkummelt vil jeg tro?!![]()
Så bra det gikk fint
Håper han får en god dupp nå!
Resten avukenHvor mye skal du jobbe nå da?