Skravletråd juli 2016

Kjenner absolutt til det.. Man ber de gjøre en ting. De sier ja, dagen går og ingenting skjer.
Nettopp, sier man ifra lover de på tro og ære at de husker det og skal gjøre det. Neste gang man spør om det så er dagen etterpå får man høre at man maser :o
Mannfolk!

Har ikke sjekket siden hun satt inn ballongen. Og da var det ikke mye å skryte av, ca 1 cm. Men siden ballongen har falt ut burde det vel være ca 3 nå da
Ikke dem helt store action da. Vel. Da må de vel prøve mer....?

Det med bekkenet kjenner jeg godt til. Kan ikke sove på siden mer enn en halvtime før den siden svikter. Og gåing er ikke godt :/ synd jobben min er veldig fysisk da:p
Nei, samme her. Og da er det veldig kjedelig med en baby som vil ha pupp halve natten, for da MÅ jeg ligge på en av sidene mer enn hva jeg burde.

Du er ikke i permisjon altså?

Ikke dem helt store action da. Vel. Da må de vel prøve mer....?
Snakker om sånn tablett her nå,men det er fødeboom og alt av leger er opptatt så jeg havner bakerst og må vente.

Nei..jeg skulle liksom begynne når det hadde gått 6 uker etter fødsel :p nå er han 11mnd, haha :o
Haha! Riktig så ambisiøs var ikke jeg. Var så mørbanka etter å ha fått første så brukte jo flere uker bare på å greie å gå ordentlig oppreist. Så hadde ikke tro på å komme meg så fort i gang med trening nei.. Var ikke like ille denne gangen, men ikke hatt sjans å kommet meg no særlig ut av huset uten lillemor. Og trening hjemme synes jeg er ekstremt vanskelig å motivere seg til. Hadde håpt å være kommet i gang i mars :D Men frøkna våkner opptil flere ganger i timen hele kvelden, og delvis natta også forsåvidt, og da er det bare meg som er god nok. Så noe treningssenter da er uaktuelt for å si det sånn..

Back
Topp