Er så deiliglei av regn!
Samme her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så deiliglei av regn!
Hun har vært sånn siden omtrent hu var fem mnd :/
Så bra daDet gjorde det![]()
Nettopp, sier man ifra lover de på tro og ære at de husker det og skal gjøre det. Neste gang man spør om det så er dagen etterpå får man høre at man maserKjenner absolutt til det.. Man ber de gjøre en ting. De sier ja, dagen går og ingenting skjer.
Hjemme igjen og klar for jobb imorgen?God kveld folkens![]()
Ikke dem helt store action da. Vel. Da må de vel prøve mer....?Har ikke sjekket siden hun satt inn ballongen. Og da var det ikke mye å skryte av, ca 1 cm. Men siden ballongen har falt ut burde det vel være ca 3 nå da
Det hjelper nokVi har heldigvis vært mange ganger på besøk![]()
Hjemme igjen hvertfallHjemme igjen og klar for jobb imorgen?
Hva gjør du?God kveld til deg og![]()
Ja, det er veldig teit... Ja, satser på det. Har henvisning fra legen, så må barefå fingeren ut og få ringt. Er vel kanskje ferietid nå da menAu, så kjipt
Kanskje fysio kan hjelpe ja![]()
Nei, samme her. Og da er det veldig kjedelig med en baby som vil ha pupp halve natten, for da MÅ jeg ligge på en av sidene mer enn hva jeg burde.Det med bekkenet kjenner jeg godt til. Kan ikke sove på siden mer enn en halvtime før den siden svikter. Og gåing er ikke godt :/ synd jobben min er veldig fysisk da![]()
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves![]()
Høres lurt ut![]()
Krysser fingrene for det.Håper det blir noe fortgang for deg snart![]()
Snakker om sånn tablett her nå,men det er fødeboom og alt av leger er opptatt så jeg havner bakerst og må vente.Ikke dem helt store action da. Vel. Da må de vel prøve mer....?
Haha! Riktig så ambisiøs var ikke jeg. Var så mørbanka etter å ha fått første så brukte jo flere uker bare på å greie å gå ordentlig oppreist. Så hadde ikke tro på å komme meg så fort i gang med trening nei.. Var ikke like ille denne gangen, men ikke hatt sjans å kommet meg no særlig ut av huset uten lillemor. Og trening hjemme synes jeg er ekstremt vanskelig å motivere seg til. Hadde håpt å være kommet i gang i marsNei..jeg skulle liksom begynne når det hadde gått 6 uker etter fødselnå er han 11mnd, haha
![]()
Nei. Må bare huske å ta smertestillende før jeg er ferdig på jobb ikveld slik at jeg får sove inatt :/Huff da, ikke noe godt det da![]()
Takk søtaJippiiGratulerer med dagen til jentungen
![]()
Jada. Har laget det før såDet klarer du nok bra