Men det er slitsomt å mase hele tiden. :/ her har vi prøvd å dele inn huset i soner. Det funker til en viss grad, han har stua og jeg har kjøkkenet.Ja, må vist bare mase, han har forstått jeg har problemer da og henter gjerne ting osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er slitsomt å mase hele tiden. :/ her har vi prøvd å dele inn huset i soner. Det funker til en viss grad, han har stua og jeg har kjøkkenet.Ja, må vist bare mase, han har forstått jeg har problemer da og henter gjerne ting osv
Gratulerer med dagebMorn morn. Vært våken veldig ufrivillig siden før 5. Zzz
LJ feirer visst bursdagen sin med å stå opp grufullt tidlig atter en gang.
Men tenk at gullet mitt er 1 år idag![]()
Håper det gikk bra i dagGoood morgen folk!
Må vel vekke lille F snart, så han blir klar til barnehage![]()
Har prøvd den førHaha, aldri prøvd selv heller![]()
Men nå er det igjen jobbing daDet skjønner jeg![]()
Liten del av den timen før jeg våkna av nuskelsmertene :/Fikk du sove da?
Det er er et godt tegnIngenting i dag!![]()
Takk søte du :*Så flink du er![]()
Det med bekkenet kjenner jeg godt til. Kan ikke sove på siden mer enn en halvtime før den siden svikter. Og gåing er ikke godt :/ synd jobben min er veldig fysisk daSatser på det. Har jo egentlig vært spnn siden fødsel, men noen dager er verre enn andre. Men er nok trening som må til ja.
Nei.. gjør ikke det.. bare de få riene jeg hadde i går.Ikke merket noe til at det er noe som skjer?
Har ikke sjekket siden hun satt inn ballongen. Og da var det ikke mye å skryte av, ca 1 cm. Men siden ballongen har falt ut burde det vel være ca 3 nå daHvor mye åpning hadde du sist de sjekket?
Tja blir jo til at han må ta gulv og alt med mye bevegelseMen det er slitsomt å mase hele tiden. :/ her har vi prøvd å dele inn huset i soner. Det funker til en viss grad, han har stua og jeg har kjøkkenet.
Huff da, ikke noe godt det daLiten del av den timen før jeg våkna av nuskelsmertene :/
Håper det blir noe fortgang for deg snartHar ikke sjekket siden hun satt inn ballongen. Og da var det ikke mye å skryte av, ca 1 cm. Men siden ballongen har falt ut burde det vel være ca 3 nå da
Høres lurt utHer er det rolig.. ingenting som skjer. Sover mye og prøver å lade batteriene![]()
Han er ikke alene om den hukommelsenTja blir jo til at han må ta gulv og alt med mye bevegelse![]()
Men mase må jeg for med slike ting har han hukommelse som en gullfisk![]()
Den som venter på noe godt venter ikke forgjevesNei.. gjør ikke det.. bare de få riene jeg hadde i går.
Au, så kjiptAlle monner drar. Men jeg burde nok vært hos fysio. Mistenker at jeg går feil også. Og det gjør vondt i bekkenet om jeg går for mye eller for fort.
Skummelt vil jeg tro?!Har prøvd den før![]()
Hvor mye skal du jobbe nå da?Men nå er det igjen jobbing da