Skravletråd juli 2016

Huff, aldri morsomt med slike ting uansett når det blir gjort men selvsagt verre når det også ødelegger for dagssøvnen hennes
Gikk utrolig nok bedre enn trodd. Selv om hun var gorrtrøtt og hadde vondt etter sprøytene. Må ha vært sliten for hun sov i 2 1/2 time etter vi kom hjem

God morgen alle sammen! I dag skal lillemor og jeg på besøk til oldemoren hennes:) det blir koselig. Hva skal dere?
Kos dere på besøk.

Vi har vært på ettårs kontroll og så skal jeg på jobb kl 16

Det blir sikkert koselig ja!
Her skal jeg ta me sambo, lillegutt og bror for å besøke min tante som jeg alltid prøver og hilse på når vi er på besøk i Sverige :) etterpå blir det avslapping i hytta til mamma og pappa før mitt søskenbarn med familie kommer på besøk og bader stamp i kveld :)
Tror det blir en koselig dag her og :)
Kos dere på besøk

Såpass ja! Og din er et år nå? Ser du for deg at det blir mye styr med avvenning og sånn eller?
Ja, amminga er jo veldig mye kos da, men noen ganger blir jeg rett og slett møkk lei! :D Blir nok både leit og veldig godt når amminga er over og man rr litt mere fri, som du sier. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå her når jeg skal på konsert i September da...

Mhm, han blir ett år i slutten av denne mnd. Tror jeg har vært utenfor hjemmet 4 ganger på kveldstid på det året :( (utenom en kjapp tur i butikken eller tur med hunden...) kjenner at jeg må få litt fritid snart :p
Min vil jo ikke ha smokk, ikke drikke av flaske eller noe heller, så det har vært litt styr :p
Har bare tenkt at det må jo gå over engang..

Back
Topp