Kvelding ! 10 timer på jobb i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må begynne med detDa må du legge deg ned sammen med henne![]()
Da må du slappe av littKvelding ! 10 timer på jobb i dag
Huff altfor lenge å være på jobb!Kvelding ! 10 timer på jobb i dag
Flytting er litt av en jobb
Flytter dere langt?
Hvordan har det gått idag?![]()
Hvem spiller?Tid for kamp nå
Dagbok er gøyHehe
Nettopp skrevet litt i en dagbok på forumet som jeg begynte med når jeg var gravid med småenom at jeg følte meg litt gal xD
Fryktelig irriterendeKjedelig når det er så ustabilt![]()
Så gjør det daHar flytta over alt det største. Nu er det bare det snårusket som virker som det aldri tar ende.. kjøkkenutstyr, pynteting, alt det småe som må taes med når vi drar.
Vi har altfor mange TING! Kunna sikkert kvitta oss med halvparten og aldri savnet det..
Kjedelig med lang vakt!Kvelding ! 10 timer på jobb i dag
gjør det nåDa må du slappe av litt
ja men det er så gøyHuff altfor lenge å være på jobb!
Sånn er det her åGod kveld damer.
Idag har jeg gjort mye jeg egentlig ikke skal gjøre men siden mannen ikke gadd å støvsuge samt ta en dør opp til boden greide jeg bare ikke lengre å vente! Håper det blir bedre uti neste uke ellers får mannen problemer!
Det er jo ikke så galtNope, bare ei mil eller to.![]()
Hehe ja. Man glemmer fortDagbok er gøy![]()
Får ryddet litt mens man holder på daHar flytta over alt det største. Nu er det bare det snårusket som virker som det aldri tar ende.. kjøkkenutstyr, pynteting, alt det småe som må taes med når vi drar.
Vi har altfor mange TING! Kunna sikkert kvitta oss med halvparten og aldri savnet det..
God kveldGod kveld damer.
Idag har jeg gjort mye jeg egentlig ikke skal gjøre men siden mannen ikke gadd å støvsuge samt ta en dør opp til boden greide jeg bare ikke lengre å vente! Håper det blir bedre uti neste uke ellers får mannen problemer!
Da burde dere kvitte dere med noeHar flytta over alt det største. Nu er det bare det snårusket som virker som det aldri tar ende.. kjøkkenutstyr, pynteting, alt det småe som må taes med når vi drar.
Ja det er vel litt vel tidligHehe ja. Man glemmer fortnå skrev jeg nettopp der at jeg følte jeg kjente et dult inni magen for et par dager siden. Men det ville vært ekstremt tidlig XD