Skravletråd juli 2016

Hvordan har det gått idag? :)

Har flytta over alt det største. Nu er det bare det snårusket som virker som det aldri tar ende.. kjøkkenutstyr, pynteting, alt det småe som må taes med når vi drar.
Vi har altfor mange TING! Kunna sikkert kvitta oss med halvparten og aldri savnet det..

God kveld damer.
Idag har jeg gjort mye jeg egentlig ikke skal gjøre men siden mannen ikke gadd å støvsuge samt ta en dør opp til boden greide jeg bare ikke lengre å vente! Håper det blir bedre uti neste uke ellers får mannen problemer!

Har flytta over alt det største. Nu er det bare det snårusket som virker som det aldri tar ende.. kjøkkenutstyr, pynteting, alt det småe som må taes med når vi drar.
Vi har altfor mange TING! Kunna sikkert kvitta oss med halvparten og aldri savnet det..
Så gjør det da ;)
Sånt burde man gå igjennom i tiden før og etter man flytter, for deilig å bli kvitt ting som bare tar plass

Dagbok er gøy:D
Hehe ja. Man glemmer fort :p nå skrev jeg nettopp der at jeg følte jeg kjente et dult inni magen for et par dager siden. Men det ville vært ekstremt tidlig XD

Får ryddet litt mens man holder på da:P

God kveld damer.
Idag har jeg gjort mye jeg egentlig ikke skal gjøre men siden mannen ikke gadd å støvsuge samt ta en dør opp til boden greide jeg bare ikke lengre å vente! Håper det blir bedre uti neste uke ellers får mannen problemer!
God kveld:D
Den mannen må jo snart begynne å hjelpe sin gravide kone!!:eek:

Da burde dere kvitte dere med noe ;)
Snakker av erfaring..

Back
Topp