Krysser alt jeg harDet var litt voldsomt på kort tid.
Får prøve å holde den neste uke da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg harDet var litt voldsomt på kort tid.
Får prøve å holde den neste uke da![]()
Satser på at det går braKrysser alt jeg har![]()
Det retter du fort opp igjen når du kommer hjemBegynner å bli redd for den vekten når jeg kommer hjem.
Selv om jeg ikke har skeiet helt ut, har det blitt litt hver dag.
Ikke vært like streng som jeg pleier
Det gjør jeg nok, håper hvertfall det.Det retter du fort opp igjen når du kommer hjem![]()
Helt sikkertDet gjør jeg nok, håper hvertfall det.
Blir nok lettere når jeg er tilbake på jobb tenker jeg
Det var gode nyheterEtter å ha gått i kortbukser i flere dager prøvde jeg buksene mine igjen.
De satt som før så er litt mindre bekymret nå.
Tror likevel jeg har fått litt mer vann i kroppen siden ringene mine sitter litt strammere, men det klarer man å fjerne på et par dager
Det høres jo bra utEtter å ha gått i kortbukser i flere dager prøvde jeg buksene mine igjen.
De satt som før så er litt mindre bekymret nå.
Tror likevel jeg har fått litt mer vann i kroppen siden ringene mine sitter litt strammere, men det klarer man å fjerne på et par dager
Det var gode nyheter![]()
Det er det.Det høres jo bra ut![]()
Blir spennende å se etter ferienDet er det.
Det betyr at dersom jeg har gått opp litt så er det ikke mye.
Tror ikke jeg har gått ned noe, men det er lov å håpe
Jeg har prøvd sånt før, og blir bare stressa av det. Tror jeg må innføre null godis fra søndag-fredag.
Uff, det er ikke noe kjekt når det går feil veiHar du prøvd Lifesum-appen? Jeg brukte den de første 1-2 månedene og logget da alt jeg spiste og all trening. Jeg syntes det hjalp veldig i forhold til det å bli mer bevisst på hva jeg puttet i meg og hvor aktiv jeg var. Nå føler jeg at jeg har mer kontroll på hva jeg kan spise, så logger ikke alt lenger, men det kan virkelig anbefales å prøve det en periode. Det er selvsagt litt styr, men verdt det når vekta begynner å gå riktig vei
![]()
Det er namDa ble det egg og bacon til sen lunsj![]()
Veldig god trim. Tror mannen ble litt overraska når han kom hjem da..Oi, du er sterk!god trim!
Mannen her hadde dånet om jeg hadde gjort det sammeVeldig god trim. Tror mannen ble litt overraska når han kom hjem da..Men sliter i arma i dag
![]()
Så deiligDa ble det egg og bacon til sen lunsj![]()
Jeg husket å veie meg nå daJeg hopper over vekta denne fredagen![]()
Du har vært flink snuppaJeg husket å veie meg nå da![]()
Og ble overrasket over at jeg ikke hadde.gått mer opp ;-)