Hva fikk han?Gjorde nok det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk han?Gjorde nok det![]()
Ut å spise med jobbenHvor skaldu?
Hehe,;som sagt vi kan jo late somHysj på deg nå, tiden gor tregt![]()
Hva er så planene for dagen?Ja var det
Ja, iallefall en siste frist på en måte. Jeg vet at jeg snart kan få litt hvile; kanskjeGodt å ha en dato å forholde seg til
Så deilig2 uker sammen ja
Så gøySå brahar koset oss mye her også.. skal spise mat om 10 min
Så moro, kos deg masseKanskje. Men skal ut med jobben så skeptisk
Kos degUt å spise med jobben![]()
For lite for min delSå deilig![]()
Gå å legg deg nåHehe,;som sagt vi kan jo late som![]()
De bytter dato hele tidenNei men i alle dager
Hvorfor ?
Jeg har klipt gress, ryddet ute , satt på en vask og nå skal jeg snart til byenHva er så planene for dagen?
Det var tidlig å bli trøttMini var tydelig trøtt idag. Var skikkelig trøtt allerede 16.30 og begynte å bli overtrøtt i 17.30 tiden. Sovnet rett før kl 6![]()
Ja var det jeg menteJa, iallefall en siste frist på en måte. Jeg vet at jeg snart kan få litt hvile; kanskje
For noen teite folkDe bytter dato hele tidenså nå sliter jeg igjen med at barnevakten har tatt vakten likevel fordi det var så mye frem og tilbake. Men hun er ferdig 14 da
![]()
Uff, kjære deg for en forferdelig opplevelseEr nok ikke vanlig, men vet ikke hvor uvanlig det er. Har utvikla angst mot smerter under gyn undersøkelser etter de plutselig tok en skrapeprøve øverst i livmora mi seks uker etter ks i fjor. Besvimte av ubehaget og smertene da.
Så fikk jeg smerter idag når han nappa ut spiralen og ubehaget som minte meg akkurat om de i fjor. Og da tok bare angsten over. Svartnet for megmåtte være der lenge før jeg fikk kjøre hjem
Må på jobb. Har vakt ikveld og de kan ikke være uten tredje pers der.
Den viser hvor mye det er i potten i morgen og tallet bare stiger og stigerDen har jeg ikke sett?![]()
Fra venninnen din?Ble dårlig med tid. Skal spise snart og så blir det å kjøre hjem...